Inamici pretutindeni

24 2 0
                                    

Ea a paralizat,iar cu ochii speriati si plini de lacrimi,se uita direct in ochii dragonului.El a intrat in mintea ei,incercând să comunice cu Iris.

*Dragonul* -Iris,Iris! Calmează-te..Esti in sigurantă,eu doar incercam să comunic cu tine si să te antrenez..In viitor probabil o să te lupti cu răul ce se asterne ca o pătura de ceată..

*Iris* - Stai ce?Eu chiar am puteri?!Inseamnă că tu..M-ai..m-ai salvat.. Iti multumesc.. *spuse Iris cu o voce tristă*

*Dragonul* -Iris,nu fii supărată.Cu timpul ai să inveti să-ti controlezi puterile.Acum esti doar la inceput.Nu ai de ce să fii tristă. *Dragonul incepe să zâmbească*

*Iris* -Ok..Cred. Atunci bătrânul acela cine era?E si el vreun inamic ceva?

*Dragonul* -Nu,nu este un inamic. Acela a fost un om cu puteri de zeu.Puterile tale de apă sunt unice, iar acel bătrân ti-a transferat tie,niste vrăji sacre,pe care numai cel ales de zeu le poate folosi.Vezi tu, puterile acelea au fost transmise din generatie in generatie.Iar el,te-a ales pe tine, cea mai puternică dintre toti.

*Iris* - Dar eu nu sunt puternică,de abea am aflat de puteri..De ce m-a ales pe mine?

*Dragonul* -Doar el stie de ce te-a ales.Intr-o zi vei avea sansa să-l intrebi.Până atunci,trebuie să te mai antrenezi.Vei fi o luptătoare excelentă.

*Iris* -Ămn..Cum te chema?Am uitat.

*Dragonul*- Komodo.

Se face dimineată,iar alarma ceasului o sculă pe Iris.Ea fiind somnoroasă,opreste alarma si mai stă in pat 5 minute.Alarma sună din nou si Iris trează cu cearcăne la ochi, se duce direct la bucătărie la mama sa.

*Iris* Neata mamă.

*Mama* Bună dimineata Iris.Ce face dulceata mea?

*Iris* Mamăă..Nu-mi mai spune asa.

Mama pune bolul,cutia de cereale si sticla de lapte pe masă,si se asează langă Iris.

*Iris* Ce e mamă?De ce stai asa lipită de mine?

*Mama* Fără motiv.Doar că nu am mai vorbit cu tine despre scoală,iubiti,note..

Iris isi toarnă cerealele in bol,si după adaugă laptele.Mama ei,părea asa de dubioasă.Niciodată nu vorbea cu Iris asa de drăgut.Lui Iris ii se părea ceva suspicios,dar continuă să mănânce.Ea se duce in camera ei să fie gata pentru iesitul in oras cu colegele ei.

                                                                         *peste 1 oră*

*Iris* - O doamne,unde sunt fetele astea?!Le astept de un sfert de oră.

Fetele vin cu bratele pline de pungi cu haine,purtând haine de fită.

 Fetele vin cu bratele pline de pungi cu haine,purtând haine de fită

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*Iris* -Haideti odată,vă astept de mult timp.

*Carry* -Bună fatăă.Ce faaci? *Pupic,pupic*

*Mirusa* -Uite ce haine ne-am cumpăraat.Scuze că te-am făcut să astepti.

*Iris* -Ăhăm, stiu eu cât de mult iti pasă că am asteptat atâta.Mergem la o cofetărie ceva?

*Fetele* -Ămn..Bună idee.

Ele 3 merg spre cofetărie si pe drum incepe bârfa.Carry se intâlnise cu vărul ei in parc,asa că au stat si acolo 15 minute până când termina conversatia cu el.Mirusa a avut nevoie de 2 ori la toaletă,asa că ne-am intors de 2 ori din drum.*peste 2 ore de plictiseală maximă*Ele ajung in cofetărie,se asează jos la o masă,si incep să se uite in meniu.

  *Carry* -Chelneer!

*Chelnerul* -Da,domnisoară?

*Carry* - Vreau două savarine si 1 diplomat.

*Chelnerul* -V-a veni in 5 minute.

Chelnerul aduce prăjiturile.Carry si Mirusa mănâncă cu poftă in timp ce Iris stă si fotografiază cerul.Carry a inceput să vadă in ceată iar Mirusa a lesinat.Chelnerul a luat in mână farfurii si din ele,au iesit tepi ascutiti de culoare rosiatică.El a aruncat spre ele, cu o viteză ametitoare.Iris s-a ascuns sub masă,luându-le lânga ea pe Carry si pe Mirusa.

  *Chelnerul* -Ridică-te de sub masă,fetită jalnică ce esti!

Iris s-a ridicat usor de sub masă,luând in mână un pahar cu apă,zicându-i că ii s-a făcut sete.Ea a aruncat spre chelner apa si punând mâna in fată, apa a inghetat in forma unui tărus care i-a străpuns inima chelnerului pshihopat.El străpuns de gheată,a aruncat o mini bombă explozivă lângă masă, inainte de a muri. Iris a luat-o pe Mirusa in brate si a sărit prin geam.*Boom,boom* Cofetăria a luat foc..Carry nu a putut fii salvată...

*Iris* -Ce ii voi spune Mirusei?!

                                                           TO BE CONTINUED...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 30, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iris the water benderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum