1/BÖLÜM

386 17 7
                                    

•••••ESKİ ZAMAN!!!•••••••
Sevgilim,beni evine çağırmıştı ha birde yanımda her ihtimale karşı silah'ımı taşıyordum,belli olmaz şimdi babam'ın düşmanı karşıma çıkar falan kaçırmaya çalışır ,sonra başım belaya girer aman hiç çekemem,neyse araba'ma binip sevgilimin yanına gittim.Zile basınca hemen açtı,normalde hiç hemen açmazdı ve bu beni bir hayli şaşırtmıştı.Sonra içeri girdim,sarıldı sıkıca sevgilim bende hemen ona sımsıkı sarıldım,dudaklarımdan ve yanaklarımdan öptü,montumu çıkartıp,içeri geçtim.İçki koymuş yemek masasına ve yanında da yemekler vardı,yedim ben yemeklerden ama,içki istemediğim için içmedim,ısrar ediyor ben hayır diyorum,hayır neden bu kadar ısrar ediyor anlamadım...!!! Neyse artık beni yatak odasına çıkardı,üstümdeki ince ipli bluzün iplerini aşağıya indirdi,tabi benim jeton düştü tabi hemen ellerini,çektim ve kızgın bir suratla ona baktım,ne zannediyordu beni kendini satan bir kadın mı? Ellerini çekince ben,tokat attı bana baba'mın kıyamayıp atamadığı tokadı,bana o atmıştı sevdiğim adam'dan böyle birşey asla beklemiyordum.Tokad'ı attığı gibi yatağına düştüm,üstüme oturdu hemen şort'umun düğmesini açmaya çalışıyordu,ve ben çırpanıyordum,gidişat kötüydü biliyordum ama,bunu engelleyecektim,bütün kuvvetimle ittirdim,üstümden yere düştü ve kafasını çarptı,bende hemen kalktım yatağımdan,ve aklıma yanımda olan Silahım geldi,çıkardım şortumun arka cebinden ve ona doğru tuttum,şaşkınlıkla bana bakıyordu ee tabi benim böyle birşey yapmayacağım gayet iyi biliyordu,ama bu sefer ileri gitmişti öldürücektim onu yalvarsa bile öldürecektim hakettin Burak....!!!! Namusuma göz diktin ve ileri gittin bu sefer istifimi bozmadan seni öldürücem...!!! Tetiği çektim,gözleri bu sefer pörtledi önce erkeklik organ'ına sonra kalbine,sonrada beynine sıktım...!!! Yalvarmıştı oysa ki bana,ama hiç acımamıştım onun son kelimesi şahadet ve ''Seni Seviyorum'' du.Sonra kanlar içinde onu orada bırakıp gittim,hiç izimi bırakmadan çıktım,silahı şort'umun arka cebime,koyup aşağıya indim ağlıyordum,Çünkü katil olmuştum,Sevdiğim Adam'ın katili olmuştum,hemen koşarak evden ayrıldım,motumun önünü çekiyordum,koşarken yavaşlamak zorunda kaldım, çünkü polis araba'sı bana uzaktan yavaş yavaş yaklaşıyordu....!!! Dışımdan''Allah Kahretsin''Dedim.Ve Öbür mahalle'ye girdim ve kenara saklandım,baktım polis gidiyor yavaşça o olduğum mahalleden çıktım,hemen hızlıca koşmaya başladım saçlarımı toplamıştım,üstümdede montum vardı,ve kapşonumu kafama takmıştım,çünkü buradaki kameralar yüzümü tanıyabilirlerdi,hele polisler bu kamera görüntülerine bakarlarsa,hemen beni içeriye tıkarlardı...!!! Nefes nefese Burağın evine biraz uzaklıktaki arabama bindim,ve çalıştırdım arabımı,sonra eve gittim ve hemen odam'a çıktım Annem anlamış olmalı ki yukarı çıktı,kızım ne oldu gibi sorular sordu.Bende giyiniyordum,ve hiç cevap vermedim....!!! Merakla bana bakıyordu, cevabımı beklediğini elbette biliyordum....!!! Meraklı gözlerle bana bakıyordu,of ne diycektim adam öldürdüm,sevdiğim adam'ımı öldürdüm diyecektim...!!! Bende tersleyerek Annem'e''Var birşey ama,babam evde olmadığı zaman söylerim sana''dedim.Tamam anlamında başını salladı....!!! Çünkü bunu duysa,Sevgili Mafya Babacığım Beni Döverdi....!!! Hatta öldüredebilirdi,belki de aklımdan geçmeyen şeyler yapardı,hiç belli olmaz belki de anlayış ile karşılar hoşuna giderdi...!!! Yattım,yatağıma ve düşünmeye başladım aklım karışmıştı,acaba mafya olsam adam mı öldürsem? Karar verdim bende mafya olucaktım,ama bu karar'ı vermem 2 gün sürmüştü,canımızın yakanların canını yakıcaktım...!!!

MAFYANIN MAFYA KIZILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin