Bölüm:1

9 2 2
                                    

"Hadi bebeğim, hadi hadi hadiiii vee yesss"

    Dışardaki kalabalıktan çıkan coşkulu ses beni daha da keyiflendirirken göz bebeğim olan arabamı kalabalığın ortasıda drift yaparak durdurdum. Kapımı yavaşça açıp dışarı doğru adımladım. Herkes bir yarış daha kazandığım için çığlıklar atıyor ama korkularından bana yaklaşamıyorlardı. Bu keyfimi iki katına çıkarırken diğer arabalarda gelip anons için arabalarından çıktı.

"İştee bir kez daha asi kızımız yarışı kazandıııı"

   Herkes coşkuyla bağırıken yüzümü ifadesiz tutup Melisin yanına doğru ilerledim.Arabamı alacaklarını bildiğim için içim rahattı.Anons yapan adam konuşmaya devam edip saçmalarken dinlemeye tenezzül bile  etmedim.

Kalabalığa doğru yaklaştığımda kalabalık bana yer açtı. Tebrik sözleri gelirken takmayıp süslü Melisin yanına ilerledim.

   "Ve bir kez daha kazandım kızııım. Üfff ne de havalı havalı yürüyor."
Dediğine hafifçe gülümsedim.Melis durmayıp devam etti. Elini sanki mikrofon tutuyormuş gibi yapıp bana doğru uzattı.

"Sayın Anka hanım, girdiğiniz tüm yarışları kazanmak nasıl bir duygu?"

Dediğine gülüp cevap vermeden normal arabama doğru yürüdüm.

"Hadi kızım ya biraz canlı ol bi gülümse "
Dediğine takmayıp arabamın önünde durup Melise döndüm
"Melis ben biraz yalnız kalıcam sen tek gidebilir misin?"

Melis yüzünü asıp kafasını salladı. Onayı alınca
"Mert melisi eve bırak"
Mert kafasını sallayıp peşinden Melisi sürükledi. Kafam rahat bir şekilde arabama binip kick bocks salonuna doğru arabayı sürdüm.
______

"Anka Ne oldu bu gün ayrı bir sinirli gibisin."
Karşımdaki Giray'a daha hızlı vurup onu yere serdim.
"Yoo ben sinirli değilim."
Giray hafif gülüp
"Çok belli..ve ahh belimi kırdın galiba"
Dediğine tebessüm edip elimi uzattım. Elimden tutup kendini yukarı çekti.
"Bu günkü yarışıda kazandığını duydum."
Cevap vermeden kafamı salladım ve çantamın içinde su şişemi çikartıp çantamıda omuzuma astım.
"Neyse Giray ben sonra yine uğrarım. Yarın okul var sonuçta gitmem gerek."
"Tamam Anka uğramayı unutma"
"Tamam"
Arkamı dönüp Porsche'me doğru yürüdüm.
_________

Yine uyuyamamıştım. Artık alıştığımı hissediyorum ama yinede bazen kaldıramıyordum.

  Hızla ayağa kalkıp banyoma girdim. Kısa bir duştan sonra dolabımdan kıyafetlerimi giydim.

 Kısa bir duştan sonra dolabımdan kıyafetlerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu okul ne gereksiz şeydi.

Odamdan çıkıp mutfağa girdim. Kendime küçük bir sandviç hazırlayıp telefonumu ve kulaklığımı alıp dışarı çıktım. Telefondan saate baktığımda 8:30 olduğunu görünce hızla arabama binip okula doğru sürdüm.

   Okla girdiğimde daha zil çalmadığını görünce hızla arabamı park yerine park edip arabadan çıktım.

Gözlerin bazıları bana dönerken umursamadan okula girdim.

Merdivenlerden hızla ikinci kata çıkıp
12/A ya girdim.

Cam kenarına doğru yürürken sınıfımızın sürtükleri bana bakarken umursamadan sırama oturdum.

Cebimdeki kulaklığı çıkartıp telefonumdaki müzik listesini başa sardım yine.

Dışardaki Kasım ayı havası çok güzeldi. Doğanın güzelliğini kirleten insanoğlu sinirimi bozsada bende doğayı kirletenlerdendim. En başta arabalarım,motorlarım..

"Evet Ankacım tahtadaki soruyu sen çözmek ister misin."

Kafamı pencereden çekip fizik hocamıza döndüm.

Tahtada oldukça karışık bir bir fizik sorusu vardı.

Bu benim için kolaydı aslında. Kulklığımı çıkartıp yavaş adımlarla tahtaya doğru adımladım.

Hoca bana pis pis gülerek bakarken umursamadan elindeki kalemi alıp tahtadaki soruyu kolayca çözüp kalemi hocaya verip yerime geçtim.

Bide bana pis pis gülüyordu şerefsiz. Şimdi şaşkın şaşkın bi soruya bir bana bakakaldı.

Hoca boğazını temizleyip bana bakmadan

"Aferin. Diğru çözdün soruyu."

Kafamı hafif sallayıp kulaklığımı geri takıp camdan dışarı bakmaya devam ettim.
____

Öğle arasına kadar geçen dersler beni baysada öğle arası oldu sonuçta.

Sınıftan çıkıp kantine indim. Kantinde sıraya girmeden bir kahve alıp çıkışa doğru yürüdüm. Arkamdan gelen homurtuları duysamda kimsenin benim yüzüme karşı bunu söylemiyeceğini bilsemde uğraşmadan direkmen okuldan çıkıp park yerine doğru elimdeki sıcak kahfemlegittim.
__
Arabayı sürerken telefonum çaldı. Bilinmeyen bir numaraydı.
Hoparlöre alıp telefonu açtım.

"Alo. Siz kimsiniz?"

"....."

"Aloooo."

".."

Nefes sesleri gelirken tan telefonu kapatıcaktım ki.

"Yakında öğreniceksin asi. Hemde çok yakında.. "
____________

Merhaba arkadaşlar.
Bu ilk hikayem yalnışlarım varsa beni mazur görün.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Siz benim için önemlisiniz.
İyi geceler bu arada..
😘😍💙💜
Bay bayyyyyy.
😘😍💙💜
👋🏻👋🏻🤗🤗
😘 😘😍💙💜

😍💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin