Suchary Jacena Solo:
Jak nazywa się ktoś kto przynosi obiad rancorowi? Smakołyk!
Wiesz dlaczego myśliwce typu TIE skrzeczą w kosmosie? Ponieważ tęsknią za statkiem matką!
Spotykają się dwa droidy, jeden pyta drugiego: „No i co, udało ci się pokonać tego Wookiego podczas gry w sabaka?". Drugi odparł: „Tak, ale kosztowało mnie to rękę i nogę".
Ilu szturmowców trzeba żeby zmienić przepalony panel jarzeniowy? By wymienić przepalony panel jarzeniowy potrzeba dwóch szturmowców. Jeden szturmowiec do tego, by wymienił panel, i drugi, żeby zabił pierwszego i przypisał sobie całą zasługę za naprawę.
Jak długo sypia wujek Luke? Jedną noc Jedi. (w oryginale zastosowano grę słów, ponieważ słowa "knight" i "night" wymawia się tak samo)
Czy wiesz dlaczego śnieżny potwór wampa ma takie długie łapy? Ponieważ jego stopy znajdują się daleko od reszty ciała.Jaka jest różnica pomiędzy mieczem świetlnym a lampą jarzeniową? Miecz świetlny wywiera większe wrażenie na dziewczynach!
Co takiego mają Jawowie, czego nie ma żadne inne stworzenie w całej galaktyce? Małe Jawiątka!Jaka będzie pora kiedy imperialny robot kroczący nadepnie na twój chronometr? Najwyższa pora, żeby sprawić sobie nowy!
Wiesz dlaczego Banthy przemierzają Morze Wydm? Żeby znaleźć się po drugiej stronie!
Jaka jest różnica między AT-AT a stopą szturmowca? Jeden jest imperialnym piechurem, a drugi chodzący imperialny!
Która strona Ewoka jest najbardziej futrzana? Zewnętrzna!
Co takiego zakłada Imperialny Niszczyciel Gwiezdny na formalną okazję? Muszkę! (po angielsku muszka to bow TIE)
Jaka jest różnica pomiędzy mieczem świetlnym a lampą jarzeniową? Jakieś dwa tysiące stopni!
Dlaczego mistrz Jedi robi zeza? Ponieważ nie może zapanować nad swoimi uczniami!
Czy Bothańscy politycy kiedykolwiek mówią prawdę? Oczywiście, zrobią wszystko żeby wygrać wybory!
Jak nazywamy burze deszczowo-śniegową na Hoth? Lato!
Co otrzymasz kiedy zamienisz Ewoka z droidem astromechanicznym? Zwarcie!
Jaka jest różnica pomiędzy rycerzem Jedi a mistrzem Jedi? Zapytaj mnie za dwadzieścia lat!
Jaka jest różnica pomiędzy Ewokiem a Wookiem? Jakieś dwieście kilogramów!
Jak Imperium przejęło Gamorrę bez ani jednego wystrzału? Wylądowali tyłem, a Gamorreanie myśleli, że się wycofują!