Clownstatyn

262 6 3
                                    


En flicka var barnvakt åt en familj i nycord bithc. Familjen hade ett jätte stort hus och man märkte verkligen att dom till hörde den högre klassen. Innan föräldrarna går ut på sin middag säger pappan till barnvakten " när du har lagt barnen kan du gå till ett specielt rum och kolla på tv. Men han vill inte att hon ska gå runt i huset. Han säger att hon ska vara i det rummet inte gå runt så mycket. Flicka så ok . När föräldrarna har gått så går hon och lägger barnen och sen går hon in i rummet och sätter sig där och kollar på tv. Men hon har väldigt svårt att koncentrera sig på tv, för att i hörnet av rummet står där en clown staty. Hon försöker att vara inne i tv men det går inte för att den är väldigt creepy och du blir hon väldigt rädd så hon bestämmer sig för att ringa pappa och fråga om hon får gå till ett annat rum för att hon tycker att den här clownen är läskig. Pappan säger bara väck barnen och gå till grannen och ring 112 nu skynda dig. Barnvakten blir så klart räddare och börjar fråga massor ut av frågor. pappan säger nej lägg på nu gör som jag säger. flickan gör som pappan säger och väcker barnen och springer över till grannen. Där ringer hon 112. Efter det ringer hon upp pappan och säger att polisen är påväg. Hon frågar vad det är som händer. Pappan svarar: Vi har ingen clown staty. Han berättar sen att barnen har också sett en clown men dom ville vara säkra. Clownen var troligt vis en hemlös man som har bott där med familjen utan att familjen visste om. 

Urban legendsWhere stories live. Discover now