Την επόμενη μέρα η Βανέσα σικοθικαι και έφυγε από το σπίτι την ώρα που κοιμότανε η Χευλη και ο Λιαμ.Η Βανέσα δεν αντέχε να έχει αυτό το μωρό μέσα της γιατί της θημηζε συνέχεια τον Τζακ τον βιασμο και όλα αυτά που είχε περάσει έτσι αποφάσισε να το ρίξη πιρε λοιπόν ένα ταξί για το πιο κοντινό Νοσοκομείο και πιγε.
Όταν έφτασε τους έγραψε σε ένα χαρτί την επιθιμιατης και την έβαλαν σε ένα δωμάτιο για να την εξετάσουνε.
Μετά από λίγη ώρα ειρθε ο Γιατρός μόλις τον είδε η Βανέσα δεν το πιστεύω ειταν αυτός που την εσοσε στην Καραϊβική .
Βανέσα
Ειρθε κοντά μου και μου είπε
- Βανέσα μιν το ρίξεις αυτό το μωρό
Η Βανέσα σαν ειπνοτησμενη κούνησε το κεφάλι της θετικά
- με λένε Λορενς και θα είμαι σε ότι χριαστης δίπλα σου
Ο Λορενς την πιρε ακγαλια και την πίγε σε ένα πανέμορφο μέρος γεμάτο καταραχτες και πανέμορφα λουλούδια η Βανέσα τον ερωτεύτηκε με την πρώτη ματιά και ο Λορενς το ειδηο .
Εδώ και ένα Μήνα ειταν όλοι την ώρα μαζί πιγενανε συνέχεια σε αυτό το μέρος ειταν τόσο ερωτευμένη ένα βράδυ βρέθηκαν κρυφά μέσα στο μέρος και χωρεβανε όλο το βράδυ μαζί κατο από του θεκγαριου το φως .
Εκείνο το βράδυ φιλιθικανε για πρώτη φορά και τους πιρε ο ειπνος εκεί.
Όταν Ξιπνισε η Βανέσα το επόμενο πρωί ο Λορενς είχε εξαφανιστεί η Βανέσα δεν μπορουσε να καταλάβει τη είχε σημβη.
Πιγε σπίτι της και περίμενε να εμφανίστη ο Λορενς μα εδώ και 2 Μήνες δεν είχε ακούσει τίποτα δεν ειξεραι τη να κάνει ειταν κλιδωμενη στο δωμάτιο της και κοιτούσε το άλμπουμ με της φωτογραφίες τους και εκλεγε ακόμα και ωταν κημοταν εκλεγε η Χευλη και ο Λιαμ είχαν ανησυχείση πολύ δεν ξέρανε τη είχε σημβη και δεν μπορούσαν να καταλάβουν τη είχε γίνει.
Ελπίζω να σας αρέσε ❤