Hazal'dan
Nilda'da geldi. Ve Beren aynı şekilde bileğimi tutarak içeriye çekiştirdi. Nilda ' ya ( noluyo lan) bakışı attım .o ise (ne bilem aq benide buraya çağırdı ) dedi. Beren'e soru sormadım iyi olmadığı belliydi .içeriye geldiğimizde ortamın bayağı kalabalık olduğunu gördük . Ama bi sorun vardi . Bizim üstümüz bu ortama uygun değildi . Beren ' e yaklaşıp "bak buraya geldiğimize bişey demedim ama bu kıyafetler buraya uygun değil "dedim. Beren'de bana katıldı . Hemen barın yanındaki mağazaya girdik . Ben ilk denemede beğendiğim elbiseyi aldım . Aynı şekilde Beren'de ama Nilda hanım 12 kez kıyafet denedi son denediğini beğenmedi olacakki Beren'le ikimiz (yohh aq ) bakışı attık . O da mecbur aldı .Beren ' in giydiği elbise.
ayyakabı koymadım baştan söyliyim ama siz ayakkabıyı istediğiniz gibi düşünebilirsiniz.Hazal'ın giydiği elbise :)
Nilda ' nın 12 kez denedikten sonra mecbur alması gereken elbise .:-D
Beren saolsun yanından makyaj malzemeleri eksik olmadığı için ..hepimiz kabinlere girdik ve çok abartılı olmayan makyaj yaptık .Burda işimiz çok uzun sürdü yani hava karardı. Nilda sıkıldığını belli etmek için oflayıp pufluyordu. Bizde onun o hallerine dayanamayıp en sonunda mağazadan çıktık. Bara girdiğimizde iğrenç bir görüntü vardı çünkü çoğunluk ayakta ..... (yiyişiyolardi daha farklı bişey anlamayın) ben bunları size anlatırken Beren elinde birayla yanımıza geldi ve " hadi kızlar oturmayamı geldik " dedi . Nilda baştan razı hemen başka bir yere gitti. Herkes dağılmıştı .ben ise tek başıma kalmıştım . Sıkılınca müziğin ritmine ayak uydurmaya çalıştım. O an kalbime ok saplandı . Nefes alamadım . Çünkü eski sevgilim karşımda bi kızla öpüşüyodu .ben onu hâlâ Seviyodum ama beni aldatmıştı . Artık birlikte olmamız imkânsızdı .Kendimi durduramadım ve gözümden yaşlar süzülmeye başladı . (Batsın ulan bu dünya) beynimden vurulmuşa döndüm. Bu yükü kaldıramazdım. Ben de masya gidip " bi tane bira"dedim. 1 tane içtim .2 tane içtim . Sonra yanımda birisi belirdi. Daha sarhoş değildim . Yanımda oturan kişiye döndüğümde kaslı iri yarı bir adam olduğunu gördüm .bana "çok güzelsin burada yalnız olmak sana yakışmıyo güzelim " dedi. Ben Kaşlarımı çattım ve " sanane be Sanamı dokundu ? İt herif "diye kükredim . O sırada içmeye devam ediyodum . Beni kolumdan tuttu ve çekiştirmeye başladı " ama sen çok naz yaptım güzelim bizim eve gidelim" dedi . ( oha uyumlu oldu la ajajsj) dış kapıya kadar beni çekiştirdi . Bağırıyodum ama müzikten ses duyulmuyodu. Bu adamın sağlam olmadığı belliydi .
Berke'den
O gün arkadaşlarla kafa dağıtmak için bara gitmeye karar verdik . Kızlarla biraz vakit geçiririm falan. Kızlar demişken bugün o kız canımı sıktı. Galiba adı Hazal mış. Nasıl mı öğrendim .Bizim savaşa sordum . Evet Savaş benim kardeşim gibidir. Bu dönem yeni geldim okula. bi çocukla kavga ettim . Onu bıçaklayınca okuldan atıldım. neyse. Bara yakın bir yere arabayı park ettim. (Bara giden kişiler berke ve savaş ) Savaş' ın eve uğraması gerekiyormuş . Bu yüzden ben önceden gelmeyi tercih ettim. Barın önüne geldiğimde bi kız kolundan tutulmuş çekiştiriliyordu.
Kızın yüzünü görmedim . Amann bahane yaa kimse kim dedim."A-ama b-bu kız." Kısa bir şokun ardından .çok sinirlendim .neden bilmiyorum .hemen adamın yanına gidip yakasına yapıştım ve bitane yapıştırdım "sen benim - sevgilimi-nasıl zorla götürürsün" diye bağırdım . O sırada hâlâ yumruk atıyordum .
Ama bir dakika ben sevgilim mi? Dedim. Yani şeyy lafın gelişi canımm. Arada bir Hazal ' ın çığlık sesleri geliyodu .ve sanki film izlermiş gibi elinde bira bizi izliyodu arada birde gülüyodu . (Hazal manyamış)
Adam hareket etmeyince vurmayı bıraktım .Hazal ise yanıma geldi ve bana sarıldı . Ama buna önem vermedim çünkü o şuanda sarhoştu . Onu geri çektim ama o hâlâ sarılmasını bırakmadı . Ona karşı içimde bişey vardı . En son Hazal ' ın gucağımda uyuduğunu gördüm . Ona seslendim ama kalkmadı. Nereye götüreceğimide bilmiyordum . Mecbur evime götürecektim.★★★★★★★★★★★★
Bu bölüm daha uzun olmuştur umarım diğer bölümde görüşmek üzere . ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Çete :)
ChickLitŞu dakika yerle bi ilişki yaşamak istemiyorsan kaybol burdan ... 18 yaşında maceraları hiç bitmeyen üç kız .. Ve kendilerini onlara kaptıran serseri görünümlü bi o kadar da yakışıklı erkekler acaba neler olcak..?