Gece yarısı saat 4'de yatarsam olacağı buydu. Yine aldım bir ton cezayı. Biraz abartmış olabilirim
Ama ceza fazladan ödev olunca kafayı yiyiyorum...
Aslında bizimkiler Ödev istemedikleri için imza toplarlar
Fakat öğretmen kim fazladan ödev ister diye sorunca sınıfın yarısından fazlası parmak kaldırıyor. Böyle garip bir sınıf.
Aslında isterdim ayrı bir sınıfta
Olmak . İlkokul okul son olduğu için
Dayanmaya çalışıyorum.
Çok bile dayandım. anneme diyorum. Güya
- ders çalışıcam bilgisiyardan.
Oda inanıyor. Fakat ne yapıcağımı şaşırıyorum. Bende ara sıra şarkı yazıyorum. Oda Ne ki okusan şaşarsın. Şu ana kadar şarkı yazmak için bir top kağıt boşa gitmiştir.
Annem ve babam arada bir beni tebrik ediyor. Hemde ders çalışmamdan dolayı.
Sınavlar başlayınca bende bir gerilim başladı. Annem bana ilk sınavdan kaç aldın diye sorunca gerile gerile 72 dedim. Annem şaşırdı. Ahh yazık kadıncağaza acaba karnemi görünce ne yapacak. Türkçe sınavından 67 aldım. Nasıl söylerim bunu anneme ve ya babama. İşim çok zor. Bende dedim bari test çözeyim. Nasıl olur ben ve ders? Anca 10 tane soru çözebildim. Çünkü sıkıldım ama işe yaradı. Sınavdan 80 aldım .
Fen'i çok sevmem gerek. Neden diye soruyorsaniz Beyin cerrah'ı
Olacağım. Ben galiba parasına göre meslek seçiyorum.
Geçtim babamın karşısına bana
Fen çalıştır baba. Dedim. Oda seve seve kabul etti.
Ayy ben şok sonunda kafam çalışmaya başladı. Güzel ders aldım babamdan. Aynı bir öğretmen gibi çalıştırdı beni.
Ayy ben yine şok fen den 100 aldım. Haberi hemen uçurdum.
Benimle çok gurur duydular. sonra biraz sevincim geriledi.
Çünkü fen den 100 değil 98 almışım. Off. Haberi uçurduğumda annemden ve babamdan aynı cevabı aldım
- olsun kızım
Ne demek bu şimdi?
Allah'ım ben bir tane bile 100 alamayacak mıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adaletsiz Dünya
RandomHerkezi begendirecek 4. Sınıfa giden bir çocuğun gerçek yaşadığı bir hikayedir Okumanızı tavsiye ederim. Kendi yazdığım bir hikayedir...