Epi~~13
Baekhyun's Point Of View
Hyung ဖန္တီးေပးေသာ ေမြးေန႕ပြဲအား ဒီတသက္ က်ြန္ေတာ္ေမ့မည္မထင္ ……။
ည ၉ နာရီအခ်ိန္မွ Hyung ကလမ္းထိပ္လိုက္ပို႕ေပးသည္မို႔ ႏႈတ္ဆက္ကာ ျပန္လာခဲ႕ေတာ့၏။တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္ကာလွွေသာ လမ္းသြယ္အားျဖတ္သန္းရသည္မွာ အလြန္ပင္ေက်ာခ်မ္းဖြယ္အတိ။
ထိုစဥ္
* ဝုန္း *
"Ahh !! Omma ya !!"
ေထာင့္ခ်ိဳးတစ္ခုေပၚလာေသာ အရိပ္တစ္ခုေႀကာင့္ လိပ္ျပာလြင့္စင္မတတ္လန္႔သြားခဲ႔ရ၏…
"Byun Baekhyun !!!!"
ေအာ္သံက်ယ္က်ယ္တစ္ခုေႀကာင့္ ေႀကာက္အားလန္႕အားမွိတ္ထားခဲ႔ေသာ က်ြန္ေတာ့္မ်က္ဝန္းတို႔ကို ဖြင့္ႀကည့္မိေတာ့ ေတြ႕လိုက္ရသည္က Park Chanyeol ပင္ …။
သူ႔ပံုစံက အနည္းငယ္ထူးဆန္းေန၏။မ်က္ဝန္းတို႔က ခက္ထန္ေနသေယာင္…
မ်က္နွာတစ္ခုလံုးကလည္း နီရဲေနသည္မို႔ ေဒါသထြက္ေနသေယာင္…
ထို႕ျပင္ အံကိုလည္း တင္းတင္းႀကိတ္ကာ ေႀကာက္စရာေကာင္းလွေသာ မ်က္ဝန္းတို႕ျဖင့္ က်ြန္ေတာ့္အားစိုက္ႀကည့္ေနခဲ႔၏။"Chan …Chanyeol … ဒီအခ်ိန္ႀကီး ဘာ…--"
"Baekhyun !!! မင္း အခု ေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္ေနတယ္ေပါ့ေလ … "
"ဟမ္ …?? "
"ေျပာစမ္းပါ … ဟိုေကာင္ Kris မင္းကို နမ္းေနတာ ဘာလို႔ မျငင္းပဲျငိမ္ေနတာလဲ ဟမ္ !! Tsk ငါ့ကိုက် ဘာလို႕ ခါးခါးသီးသီးျဖစ္ေနျပီး ဘာလို႕ သူက်ေတာ့ … မင္း လိုက္ေလ်ာေနရတာလဲ … "
"သူက ငါ့ခ်စ္ေနရတဲ႕သူကိုး …"
ရုတ္တရတ္ က်ြန္ေတာ့္ပခံုးသားတို႕ကို သူ ခပ္ႀကမ္းႀကမ္းဖိခ်ကိုင္လာခဲ႔ျပီး
"မင္းကို ငါခ်စ္ခဲ႔တာ ငယ္ငယ္ကတညိးကကြ မင္းကို ငါအရိပ္တႀကည့္ႀကည့္နဲ႕ အျမဲေနလာခဲ႕တာမင္းနားလည္လား ?? မင္းေႀကာင့္ ငါစြန္႕စားခဲ႕ဖူးတဲ႔အရာေတြကလည္းမ်ားသလို မင္းစကားတစ္ခြန္းေႀကာင့္ ငါေသဆိုေသ ရွင္ဆိုရွင္ ငါလုပ္ေပးနိုင္ခဲ႕တယ္ … မင္းက ဘာေႀကာင့္ ငါ့အခ်စ္ေတြ မျမင္နိုငိရတာလဲ ဟမ္ …!! မင္းစကားတစ္ခြန္းဆို မပယ္ရွားဖူးတဲ႕ ငါ့ကို ဘာလို႕ ဒီလိုေတြ ရက္စက္ရတာလဲ… မင္းအခုခ်စ္ေနတဲ႕သူထက္ အဆေပါင္း ေျမာက္ျမားစြာ ငါကပိုခ်စ္ေပးနိုင္တယ္ ပိုဂရုစိုက္ေပးနိုင္တယ္ ကာကြယ္ေပးနိုင္တယ္ မင္းကြာ Tsk !! "
YOU ARE READING
Demented
RandomBoy × Boy Chan × Baek Demented = Crazy on someone= Insane Story Line By Thitsar_Chanyeollie