one

45 5 1
                                    

Je 7:30 a já zase nestíhám. Jak neobvyklé.. Rychle jsem hodila něco na sebe, do ruky vzala bagetu a vyrazila jsem směr nejnudnější budova ve městě. Jsem teprv v prváku zdejší střední a už ji nesnáším. Nemám nikoho s kým bych se tady bavila. Až na Kate. S Kate se znám už od dětství a jsme něco jako "BFF". Akorát se chováme normálně. Nepoužíváme zdrobněliny, nesnášíme nakupování, milujeme tepláky, neříkáme si jak se milujeme atd. Znáte to.

Je 7:58 a já jsem dorazila do třídy. Uf.  Sedla jsem si do poslední lavice u okna, kde na mě Kate už čekala. ,,Čau banáne, dneska stíháš, jo?" ,,Dá se říct" Zasmály jsme se, ale zrovna zazvonilo.

Přišel náš učitel na matiku. Upřímě? Vypadal jak plešatý prase.. Sedl si na židli, která silně zapraskala a položil si své růžové, přiteplené pouzdro na stůl. ,,Tááákže, děěětii dneskáá zvopáknéém slovníí úloohýý." Lol. Blbec.

Stojíme frontu na oběd. No. "Oběd". Nevím, jestli se tomu tak dá říkat. Dneska mi na talíři přistálo bláto, kterému řikali krupicová kaše. ,,Jak vidím, dneska se asi nenajím." ufrkla si Kate. ,,To jsme dvě" Koukla jsem na ni a místo toho, abysme si šly sednout, jsme zamířily k okýnku na odnášení špinavýho nádobí. Vtom jsem ale ucítila tlak na boku, který jsem neustála a já i s blátem jsem letěla k zemi. Celý obsah talíře se mi vylil na bílé triko a já se bouchla hlavou o zem. Super den. Koukla jsem se na toho idiota co do mě strčil.
Brunet s modrýma očima. Většina holek by roztála, kdyby k nim byl takhle blízko ale se mnou to nic neudělalo. Možná proto, že kvůli němu to hnusný bláto po celým klíně?! Asi. ,,Promiň. Jsi v pohodě?" zeptal se, ale já nic nerikala. Nevím proč. Prostě jsem mlčela a sledovala ho. ,,Jo Ricku, je v pohode. Už půjdeme." Odpověděla za mě Kate, chytla mě za ruku a tím mi odvrátila pohled od něj.

,,Kdo to byl?" zeptala jsem se Kate, která koukala do mobilu. ,,Rick ze třeťáku." ani pohled neodvratila a obrazovku sledovala dál.  Na to jsem odpověděla obyčejné 'aha' a dívala se na cestu před sebe. Kdyby vás zajímalo jak ho Kate zná, tak ona zná všechny ze školy. A oni zase znají ji. Je prostě oblíbená a má spousty přátel. Pravý opak mě. Všichni se ji diví, jak se se mnou může tak moc bavit. Vidíte? Nikdo mě nezná, ale všichni soudí. Drbny.
***
,,Jsem doma!" Zakricela jsem, když jsem zabouchla vstupní dveře od našeho domu. Odpovědi se mi ale nedostalo. Aspoň budu mít klid. Vyzula jsem se, vyměnila jsem džíny za tepláky, tričko od 'kaše' jsem hodila do pračky a vzala si čistý. Zapla jsem notebook a rozhodla se sledovat seriály.
Byla přesně třicátá osmá minuta třetího dílu z druhé série a mě cinkl mobil. Znuděně jsem se po něm natáhla, abych viděla co Kate zase chce. Když jsem mobil zapla, vykulila jsem oči.
Ricky Quawell vám odeslal zprávu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 19, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

SILENT LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat