4.Bölüm

97 8 1
                                    

Hissedilen tek his mide bulantısıydı. Yada Dünyaya inmelerini onlara ispatlayan bir histi bu.
Ne yapacaklarından emin değillerdi. Ne gidecek yerleri, nede tanıdıkları vardı.Üç farklı tür ilk defa birbirlerine karşı bu kadar muhtaç hissetmişti belki de.

Aralarından ince bir ses "Ne yapacağız?" Diye sordu. Vampirlerden Sehun "Öncelikle kalacak yeri bulmamız gerek." Gerek dedi. Şimdiye kadar hiçbir hisini tam olarak yaşamamış olan Sehun bile tedirgin hissediyordu. Ölümsüz yaşamı boyunca ilk defa Dünya denen bu gezegene ayak basmıştı.
Onlar için dünya efsanelerden ve eğlenceli hikayelerden ibaretti.

"İlla bir ev bulmamıza gerek mi var?biz doğaüstü varlıklarız ormanda da yaşayabiliriz!" Dedi Tao bu olan olaylardan sonra fazlasıyla agresif bir vampire dönüşmüştü. "Ne kadar Rise'de ormanda yaşasakda orada da bir evimiz vardı." Diye mantıklı bir açıklamada bulundu Kai. Kris mantıklı düşünenlerin kalmasına sevinmişti.
Şu ana kadar hiç ses çıkmayan cadılardan Seolhyun "O zaman etrafı gezsek? En azından ortamı tanımış oluruz?" Diye bir soru attı ortaya. Diğerleri de kabul ettiklerini belirterek yürümeye başladılar.

Dünya adlı gezegen Rise'den epey daha farklıydı.Burada yeşillik fazla fakat ağaçlar daha azdı ya da bir meydanın ortasında olduklarından böyleydi.
Hepsi farklı düşüncelerdeyken kenardaki bankın üzerinde kendi gezegenlerin deki Nuntius'a benzeyen bir cihazdan farklı bir ses çıkmıştı.

Lay eline cihazı alınca Park Jin young konuşmaya başladı.
"Bu gördüğünüz cihaza tablet deniyor bundan sonra sizi evinize bu tablet götürecek eğer onun gösterdiği yönlerden giderseniz evinize ulaşırsınız.Dikkatli olmayı unutmayın biz size her fırsatta ulaşmaya çalışacağız.An revoir!"
Diğerleri de An revoir diye mırıldanınca görüntü kesilmişti.

"Madem bize yön gösterecek o zaman yürümeye başlayalım?" Diye sordu Xiumin. Diğerleri de onu onaylayarak yürümeye başladılar. Tablet denilen bu alet onlara ok şeklinde ne tarafa gideceğini gösteriyor digerleri de toplu bir şekilde yürüyordu.
Normalde bu şekilde on yedi kişilik bir grup dikkat çekebilirdi fakat saat artık gece kaç ise  etrafı fazlasıyla ıssızdı. Bu sessizlik Kyungsoo'ya Starship şehrinin ilk zamanlarını hatırlattı. Tarih tekrarlanmasın diye ilk yıllar fazlası ile katı bir şekilde yaşıyorlardı. Kurallar katıydı fakat uyulmak zorundaydılar. Kurallar disiplindi ve disiplin düzgün bir yaşam için gerekli en temel unsurdu. Onlara böyle öğretilmişti ve Kyungsoo her zaman akıllı bir öğrenci olmuştu.

Tabletteki ok en sonunda lüks bir evi gösterdiğinde herkes bahçenin içine içine girdi Fei'nin aklından eve nasıl gireceğiz sorusu geçse de kapının tam önünde üstünde Pirincipium yazan bir anahtar bulunuyordu. Luhan kapının üstündeki anahtarı açıp içeri girdi ve diğerleri de girince kapıyı kapattı şimdi evi inceleme zamanıydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

|Bad Blood|(EXO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin