18 şubat 2017
3 yıl önce bugün başladı bizim hikayemiz,ilk defa o gün gördüm mavinin en güzel tonunu ve ilk defa o gün kalbim bu kadar hızlı çarptı ve yine ilk defa o gün anladım aşkın ne demek olduğunu...
18 şubat 2014
-Seni seviyorum, yapma böyle benide üzüyosun, evet bende sizi çok özledim bu dönem gelemiyeceğimi
Söyledim dersler çok yoğun anne.
Annemle klasik bir telefon görüşmesiydi yine.Üniversiteyi istanbulda kazanmıştım ailem Antalyada yaşıyordu bende burda mineyle apartta kalıyordum bölümüm edebiyattı Mineyle olan hayalimizdi İSTANBUL.Gerçekte oldu Mine(12 yıllık arkadaşım kız kardeşim herşeyim ) ve ben istanbulda kazanmıştım tabi onun üniversitesi ayrıydı keza bölümüde, o mimarlık okuyordu.(sayısalcıların kralıdır kendisi😂)
Neyse konumuza dönelim annem!
Kendince haklıydı bende çok özlemiştim onları ama derslerim çok yoğundu ve fırsat bulmam çok zordu.
Bu arada annem emekli öğretmendir babamda emekli polis (babam katıdır kuralcıdır,annemse onu biraz olsun törpüleyen tek kadın.)Okulda ilk senemdi yarım dönemi geçmiştim herşey çok güzel gidiyordu Mineden başka öyle aman aman bir ortamım yoktu burda olması içinde çabalamamıştım gerçi, antalyada yeterince vardı hepsini çok özlemiştim (lise dostlukları ayrı oluyor.)Mine deli dolu arkadaş canlısı bir kızdır,girdiği her ortamda mutlaka bir arkadaş grubu edinir.Bu aralar benide çok zorluyor onu kırmayıp yarın buluşmaya gidicez birlikte.
He bu arada size söyledimmi okulumdan çok memnun değilim yatay geçiş yapmaya çalışıyorum bu sıralar minenin okuluna hem aparta uzak olduğu için gidip gelmesi çok zor oluyor bidahaki seneye inşaallah geçebileceğimi tahmin ediyorum.Çok uzattım yine çenem düştü.
-Senaaa buraya gel çabuk.-mine
Öyle bir bağırdıki aklım çıktı koştura koştura yanına gittim.
-Ne oldu bir sorunmu var!-sena
-Allahım şu çocuğa bak çok cool yaa.mine
Kızgın gözlerle mineye baktım bu yüzdenmi popomla saatlerce kalkmayarak ısıttığım sıcacık sandalyemden kaldırmıştı beni.
-Ahmak minecim benim bazen seni öldürmek istiyorum ama 12 yıllık bir geçmişimiz var sonuçta.-Sena
Mine ne saçmalıyosun der bir şekilde bana baktı.
-Hadi hadi hazırlan çıkıyoruz bizim grupla buluşucaz.-Mine
-O yarın değilmiydi ya ? -sena
-Yarın Serkanın işi varmış biliyosun amaç onu görmek.-Mine
-Off mine off gelmiyorum git sen.-sena
-Sena söz verdin yapma böyle biliyosun Serkanın yanında saçmalıyorum tek başıma bırakma beni.-mine
O gözlerini kocaman açıp dudaklarını büzüp suratıma bakınca tabiki kıramadım.
-Burası hanımefendi 60 tl tuttu.-taksi
-Buyrun-Mine
Sanki para sıcıyomuşuz gibi mine hanımın uyuşukluğu yüzünden otobüsü kaçırmış ve taksiye binmek zorunda kalmıştık.
-Senin yüzünden 60 tl girdi.-sena
Mine gözlerini devirdi ve cafe nin kapısından içeri girdik.Mineye çemkirdiğim esnada biriyle çarpıştım ve üstüme sıcak bir şey geldi bir dakika aov bu acıttı ve yanıyorummm!! Gerizekalının biri üstüme kahve dökmüştü.
-Napıyosun önüne baksana kahvem gitti senin yüzünden .-gerizekalı kişi
Demesinmi bana kan beynime sıçradı.Eğer o kafamı kaldırıp gözlerine dalmasaydım saldıracaktımda mavi gözler izin vermedi.
Gözleri gözlerimle buluştuğunda heyecanlandım ne diyeceğimi şaşırdım öyle bakıyorduki öyle derindiki.
İşte ilk defa;
ilk defa o gün gördüm mavinin en güzel tonunu ve ilk defa o gün kalbim bu kadar hızlı çarptı ve yine ilk defa o gün anladım aşkın ne demek olduğunu...