Atsibudau nuo garsiai skambančio žadintuvo. Pasirąžiau ir nuėjau išjungti to triukšmadarjo žadintuvo. Grįžau atgal prie lovos. Greitai ją pasiklojau ir nnubėjau prie spintos. Joje susiradau: plėšytus džinsus, baltą maikutę ir baltus sportbačius. Pasiėmusi rūbus nuėjau į vonią. Ten kaip ir kiekvieną rytą išsivaliau dantis, išsiploviau galvą ir nusiprausiau veidą. Prijungiau tiesintuvą ir nuėjau susidėti kuprinės. Susidėjusi nuėjau atgal į vonią. Išsitiesinau savo rudus ilgus plaukus ir šiek tiek pasidažiau plakstienas ir neryškiai pasitepiau lūpas. Išėjau iš kambario ir nulipau laiptais žemyn į virtuvę. Ten mama ruošė valgyt.
- Labas rytas, Emilly. Valgysi pusryčius?- paklausė mama ir nusišypsojo.
- Labas rytas, ne, mama, nevalgysiu,- pasakiau ir nuėjau į prieškambarį. Ten užsidėjau savo baltus sportbačius ir smėlio spalvos paltuką. Pasiėmusi kuprinę ir įsidėjusi į ausis ausinukus, atsisveikinau su mama ir išėjau į mokyklą. Klausiausi savo mėgstamiausios grupės "One Direction" dainų, net nepastebėjau, kaip greitai atėjau iki mokyklos. Užėjus į ją nuėjau prie savo spintelės ir išsitraukusi ausinukus padėjau juos į spintelę. Į kuprinę įsidėjau istorijos vadovėlį ir pajudėjau link klasės...

Štai jums ir antra dalis. Tikiuosi, kad ji jums patiko. Jei norite daugiau dalių, būtinai spauskite VOTE mygtuką.❤❤

FacebookWhere stories live. Discover now