Doamnelor și domnilor în acesta seara va vom prezenta marele final Artistic Skating.
Aplauze doamnelor și domnilor.În toată sala , era mare forfota din cauza ceea ce urma sa fie.
După despărțirea cu Dimitri în care si-a dat seama ca era decât o unelte s-a concentrat tare mult pe patinaj.
Iar acum, intra pe scena domnișoară Caroline Cross.
-Caroline ne prezintă uimitoarele sale mișcări care sunt incredibile.
La finalul reprezentație, domnișoara Cross trebuie sa se reprezinte Di nou doar pentru a-si notele.
După mai multe reprezentații urma ca eroina nostru sa revină un star.
În acesta seara minunata Emeraldine Green ne va reprezenta câteva mișcări fabuloase.
Toată lumea aplauda, însă în întuneric Dimitri îi urmări toate mișcările.A mea!
După multe ore de gândire jurații au decis cina sa devină câștigătoare și regina ghetii.
-Acum sa văd ce vei mai face Emeraldine zâmbi triumfător Caroline.
-Primul loc i se acorda lui...
Și atunci simt ca numai am aer.Am învațat atâtea lucruri într-un timp atât de scurt încât nu sunt sigura căci voi deveni regina ghetii.
-I se acorda lui Emeraldine Green!!!
-Felicitării spuse crainicul care era foarte fericit de reușită tine patinatoare.
-Dar cum se poate așa ceva? Este inadmisibil.
-Nu! Spuse și pleca de acolo.
Intre timp veni și Dimitri care îi spuse :
-Emeraldine Green știu ca am fost un trădător însă inima mea Îți aparține și as vrea sa te rog dacă nu ai vrea sa devii soția mea?
-Da! De o mie de ori da! Spuse și în acel moment Dimitri îi puse inelul pe deget și o învârti.
După 2 aniDupă cei doi s-au căsătorit, aceștia aveau un viitor patinator care de abia aștepta să devină ceea ce a devenit mama lui.
CITEȘTI
Patinatoare de inimi
Short Story-În acest colt, Emeraldine Green va va prezenta în aceasta seara doamnelor și domnilor the artistic Day. -Concentrează-te Emeraldine, poți sa o faci, mă incurajam în timp ce mii de aplauze mă informează ca sunt cu mine.