Tanıtım

8 0 1
                                    

Merhaba arkadaşlar ben Ecesu. Bu ilk hikayem değil. Ama büyümesini istediğim bir hikaye. Konusu biraz aksiyona kaçıyor. Birazda hüzünlü olacak. Ama okuyanı ağlatır mı orası muamma? Neyse kişileri tanıtalım.

Elçin Karaman:Hikayemizin baş kahramanı. Sarı saçlarıyla fikkat çekiyor. Fiziği çok güzel. Aşırı duygusal. (yazar gibi jsjsj) . Annesi ve babasını yaşı daha küçükken bir kazada kaybettiği için İstanbulda hizmetlileri saymazsak tek başına bir villada kalıyor. (Mirasla)

Sude Alacan:Elçin'in kardeşi gibi sevdiği kankası. Bir kız kardeşi var annesi ve babası ile birlikte o da bir villada kalıyor. Kumral ve siyah karışımında olan saçlarıyla ve gözleriyle dikkat çekiyor. Ve annesi ile babası Elçin'i 3. kızları gibi bilir, severlerdi.

Defne Balası:Elçin'in düşmanı sayılabilir. Aralarında inanılmaz bir rekabet var! Her konuda bir rekabet, giysi, arkadaş vb. Mavi gözleri adeta insanın içini ısıtıyor! Ama o mavi gözler pekde iyi şeyler görmeyecek😉🙈

Veee son karakterimiz;

Aras Karabulut:Elçin ve Defne'nin sınıftan arkadaşı. BadBoy takılıyor. Zaten derslerlede fazla bir alakası yok. Zengin, züppe bebelerden.
Elçin aslında bunu sevmez. Ama Defne'yi geçmek için herşeyi yapıyor.

Hikaye yazma konusunda daha yeniyim. Açıkçası pek bişey bilmiyorum bu konuda. Umarım daha çok büyürüz. Diğer bölümde görüşmek üzere.

(Ne kadar saçma şeyler yazmışım ya. BadBoy ve BadGirl'ün aşk hikayesi. 27.07.2017)

Son Bir Şans Daha..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin