As long as you love me (ÚVODNÍ ČÁST)

822 28 9
                                    

"PRVNÍ UVODNÍ DÍL" představení hlavních postav.

Ahoj, začala jsem s novou story která hodně ale hodně souvisí s písničkou "AS LONG AS YOU LOVE ME" nechci vám tu teď popisovat děj ale budu se každý den pokoušet přidat novou část. Doufám že se vám moje story bude líbit, příjemné čtení. (V TOMTO PŘÍBĚHU NENÍ JUSTIN SLAVNÝ) 

Emily Harris(OTEC- Michael Harris , nejlepší kamarádka- Barbara Pavlin) 

Ahoj, jmenuji se EMILY HARRIS a je mi 17. Chodím na soukromou střední uměleckou školu v Brooklynu. Žiji ve velkém domě. Moje mamka mi zemřela,když mi bylo 6 a od té doby jsem jenom s tátou. Můj táta je ve městě dost známý,obchoduje s něčím (o čem nemám páru, řekl mi abych se nestarala do jeho věcí, od té doby se ho na to radši neptám, jenom jediné co vím že z toho má hodně peněz a ve městě ho zná skoro každý.

Jsem normální obyčejná holka,mám ráda zábavu, párty, kamarády ,(nejsem nějaký problematický typ) ale můj táta je prostě táta, nikdy nepochopí to co chci já a proto většinu pátků a sobot prosedím doma, ale naštěstí mám svojí jak se říká "BFF" Barbaru která mi vždy vytvoří plán útěku na nějakou párty. Ovšem pokud se nestane výjimka můj táta mi to dovolí.

Tenhle týden se začíná škola, docela se už těším že poznám nový lidi, a hned v sobotu má Barbara oslavu 17 nástin, takže se je na co těšit. No a co dál o sobě, nejsem zamilovaná ani nic,vzhledem k tomu že můj táta by to asi neunesl,nemusel by sice o tom vědět,ale nebudu riskovat život nějakého kluka když můj táta má známosti všude.

Justin Bieber( Nejlepší kamarád- Christopher Wilde)

Ahoj, jmenuji se Justin Bieber, je mi 18. Tento rok jsem se se svou rodinou (mámou,tátou,sestrou a bráchou) přestěhoval do města jménem Brooklyn.

Nejdřív jsem nechtěl opustit moje rodné město,ale můj táta si tu našel mnohem lepší práci a když jsme se dozvěděl že budu moct studovat na umělecké škole tak jsem byl i rád. Tento rok začínám a doufám že se mi bude dařit. Mám rád hudbu,zpěv a umím dokonce i hrát na klavír,bubny a kytaru. Jsem jak se říká kreativní člověk, jsem prostě jednoduše člověk do pohody. Mám rád holky, pařby a prostě všechno co patří k mému věku,jsem docela zdivočelý, a na mé staré škole jsem byl zvyklí na obdiv od každé holky co chodila na naší školu :D nejsem děvkař ani nic jen mám trošku zlomené srdce ještě s první lásky a tak se moc nechci zamilovávat a spíš si užívat.

__________________________________________________________________

Zítra dám na začátek dvě části :3 Komentíky a vote potěší :*

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 02, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

As long as you love me (CZ story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat