1.

343 18 3
                                    

V lese bolo ticho. Nikto tam nebol. Bola som tam ja. Iba ja. Lezala som na zemi a pozerala sa hore do neba.
A len tak rozmyslala nad vecami. Lezala som tam asi hodinu a potom si spomenula ze je vela hodin a ze by som mala ist domov.
Postavila som sa zo zeme a otriasla vsetku spinu zo seba. Pomaly som kracala prec z lesa. Pustila som si hudbu do sluchadtiek a pocuvala.
Ked som uz bola pred domom vypla som hudbu a vosla dnu. Nikto nebol doma. Mama mi zomrela na rakovinu ked som mala 8 rokov. Teraz zijem
s ocom ktory do 1 hodine rano pracuje takze neni nikdy vecer doma. Zase sama doma ako kazdy den. Rozplakala som sa lebo som si spomenula
na maminu. Strasne mi chyba. Upokojila som sa dala som si sprchu prezliekla sa a isla si lahnut a spat.

,,Dobre rano zlatko " pocula som hlas ocina ktory ma prisiel zobudit a dal mi pusu na celo. ,, dobre rano oci " povedala som.
Ocino odisiel a ja som sa postavila z postele a isla do kupelne. Upravila som si vlasy do drdolu, namalovala sa, umyla a isla naspat
do izby sa obliect. Obliekla som si kratase a dala si batikovane tricko a obula cierne vansy . Nahadzala som si veci do tasky a zobrala skate.
Zisla som dole po schodoch a isla do kuchyne. Nebola som hladna tak som si nic nedala ale bol tam ocino tak som si k nemu sadla lebo som
mala este polhodinu cas. ,, ako bolo v praci oci ? " spytala som sa. ,, Tak ako vzdy " odpovedal mi a odhrzyol si z chleba.
Rozhodla som sa ze uz pojdem do skoly. ,, ahoj oci " dala som mu pusu na lico. ,, ahoj lubim ta " povedal a usmial sa na mna.
,, aj ja teba " usmev som mu opatovala. Zobrala som skate a vysla z domu. Dala som na zem skate a lavou nohou sa zacala odrazat.
Milovala som ten pocit ked som jazdila. Citila som sa volne. Cesta mi trvala asi 5 min. Ked som prisla pred skolu videla som teenagerov ako sa
medzi sebou rozpravaju, smeju sa . Ja som na skole nemala nikoho. Nikoho skym som sa mohla bavit. Vsetci ma len ohovarali.
Prvu hodinu som mala matematiku. Tak som isla do triedy. Neznasam matematiku. Vobec jej nechapem a nejde mi. Prisla som do triedy
a sadla si do zadnej lavice ku oknu. ,, dobry den ziaci " pozdravil celu triedu ucitel matematiky. Vsetci odpovedali ,,dobry den " a sadli si.
Celu hodinu som sa snazila vnimat ucitela ale nevedela som sa na to sustredit tak som si polozila hlavu na lavicu a kreslila si na papier.
Takto ubehli dalsie hodiny. Konecne koniec skoly. Zobrala som skateboard a vysla zo skoly. Polozila som skate a lavou nohou odrazala.
Isla som rovno do skateparku kde su uzasny ludia. Milujem to tam. Konecne som tam prisla. Cesta trvala tak 10 min. ,, ahoj Jas ! " pocula som hlas
Jamesa. ,, cau ! " odpovedala som a objala ho. James bol moj najlepsi kamarat. Jazdi na bmx. Vzdy spolu jazdime. ,, ako bolo v skole ? " spytal sa.
,, nuda ako vzdy " odpovedala som a isla na rampy a on za mnou. ,, ako sa ma otec ? " spytala som sa jamesa lebo som vedela
ze je v nemocnici lebo mal autonehodu. ,, uz mu je lepsie za tyzden by ho mali pustit z nemocnice " odpovedal a usmial sa na mna.
milovala som jeho usmev. ,, tak to je fajn " povedala som a usmev opatovala. Cely vecer sme boli spolu rozpravali sa o veciach , jazdili,smiali sa...

Girl with skateWhere stories live. Discover now