#رمضان.
صحيت النهارده ندي كانت نايمه... بس كان ع خدودها دموع ... ياربي😢😢... بستها من دماغها و قمت دخلت الحمام وعملت روتيني و كلمت احمد...
رمضان: الللوووو ايوه ي احمد... اه اه الحمد لله هيا لسه مصحتش... طيب... انا مش جاي انهارده التمرين اعتزر لكابتن حسام بالنيابه عني واكيد الناس عارفه ظروفي... طيب.. طيب ماشي باي..
احمد قالي انوا جاي هو و بسمه ورناد وحسين و سها وكريم هيحاولو يفكوا ندي شويه... المهم رحت اصحيها..
رمضان: ندي.. ححببتتيي.. دودو.. ي ندوشتي..
ندي: همممم
رمضان: قومي يلا عشان بسمه واحمد وكريم وسها و رناد وحسين جيين..
ندي: طيب..
ندي قامت واول م قامت كانت هتقع..
رمضان: حاسبي.. مالك ي حببتي حاسه بايه😣😣..
ندي: تعبانه اوي ي رمضان تعبانه😭😭
انا اخدتها ف حضني واعدت اهديها..
رمضان: اهدي ي حببتي.. احنا ان شاء الله هنجيب عيال كتتيييره ان شاء الله.. بس اهدي بس..
المهم ندي دخلت الحمام وكده وخرجت لبست وانا غيرت ونزلنا اعدنا تحت وبعدين العيال جم... اه بسمه واحمد اعدين ف الشقه بتاعه بابا وماما الله يرحمهم... لغايه م يعملوا الفرح...
بسمه: ازيكواا..
رمضان: الحمدلله والله وانتي؟
بسمه: الحمد لله..
المهم اعدنا نسلم ع بعض وكده وندي مكنتش بتتكلم كتير و سرحانه طول الوقت ..
#بسمه
احنا اعدين نتكلم وندي مش معانا خالص ... سرحانه وشويه عنيها تدمع و رمضان يعد يضغط ع ايديها عشان يهديها.. وكده..
رناد: ندي..
ندي: ايوه.
بسمه: مالك ي ندي..
ندي: مفيش انا تعبانه بس شويه هطلع فوق دلوقتي عشان مش قادره..
سها: طيب ي حببتي..
ندي قامت وطلعت.. وكلنا كنا اعدين وبعدين العيال استاذنوا انهم يروحوا التمرين وكده وراحوا وندي لسه متزلتش ولا ظهرت خالص...
رمضان: انا هعمل شاي
بسمه: طيب واحنا هنطلع لندي
المهم طلعنا لندي لقناها اعده ع السرير و مش بتتحرك بصه قدامها ومش بتتككلمم لا بقي مهو كده مينفعش..
بسمه: ندي.
ندي: نعم..
بسمه: ندي فكي ي ندي ندي انتي هتخلفي تاني مش مش هتخلفي الدكتور مقلقيش حاجه لاكن انتي عجبك شكلك كده انتي عجبك.؟
أنت تقرأ
أحببتك يا مجنونتي
Romanceالحب حاجة حلوة اوي بس صعب تلاقيه وممكن تلاقيه بس بصعوبة الحب بالدنيا وبالذات لو بتحب واحدة مجنونة بيك ❤❤