Bir Sen Olsan

143 17 8
                                    

Hiçbir şey hissetmemeyi dilerdim . O zaman herşey daha kolay olabilirdi. O yangından hiç kurtulmamayı isterdim . Annemi , babamı benden alan o yangından . Ailemin yanında çalıştığı insanlara beni muhtaç bırakan o yangından .

Derin düşüncelerim aklımda dolaşırken , aşağıdan gelen Barış'ın sesiyle irkildim.

"Duygu ! E hadi nerede kaldın ? Ağaç oldum burada !"

"Tamam Barış ! " .

Çantamı kaptığım gibi merdivenlerden hızla indim . Barış'ın konserden dolayı heyecanlı olduğunu yüzündeki ifadeden anlayabiliyordum .

Barış "E ağaç oldum burada . Hadi yürü arabaya " dedi titreyen sesiyle . Elimi kavradığı gibi peşinden sürüklemeye başladı . Barış'a çocukluktan gelen hayranlığım ergenliğimin bitmesiyle aşka dönüşmüştü . O benim hem en yakın arkadaşım hem de aşkımdı .

Arabanın kapısını açtım ve kendimi hızla içeri attım . Barış bir yandan arabayı sürüyor bir yandan benimle konuşuyordu .

"Konser kaç saat sürecek Duygu ?"

"1 saat . 20 saat prova yaptık ve konser sadece 1 saat olacak " dedim imalı bir sesle .

"Uzun olsaydı daha mı iyi olurdu Duygu ? Zaten yeterince gerginim "

"Sanki ilk defa konsere çıkacaksın . Sakin ol , başaracağından eminim "

Konserin verileceği stada vardığımızda Barış bana doğru döndü ve elini yüzüme koydu . Bu bile kalbimin güm atmasında sebep oluyordu .

"İyi ki varsın . Sen olmasan ben ne yapardım?" dedi ve alnımdan öptü. 

Beraber içeri girerken gözüme çarpan flaşlar çok rahatsız ediciydi . Elimle gözümü siper ettim . Barış eliyle kalabalığı yarıp beni içeri doğru çekti . Derin bir nefes aldım ve kulise doğru ilerledik . Sarışın ve gerçekten fazla güzel olan bir kız bizi karşıladı . Heyecanı mavi gözlerinden okunuyordu .

Elini uzattı ve "B-Ben Ece . Çok büyük hayranınızım ve aynı zamanda yeni gitaristiniz ." dedi .

Hemen atladım "Kaan'a nooldu ? "

Barış " son provada ona yumruk attığımdan işten ayrıldı" dedi. 

"Peki benim bundan niye haberim yok ? Ben senin menajerinim Barış . " dedim .

Barış Ece'nin elini tuttu ve gözlerini hayranlıkla ona dikti .

"Seninle çalışmak benim için büyük bir zevk olacak" göz kırptı ve kıyafetlere doğru ilerledi.  Ece iç geçirdi ve "Çok yakışıklı değil mi ?" dedi .

Kaşlarımı çattım ve onu süzdüm . Benim hiç olamayacağım kadar güzeldi.  Vücudu en az bir manken kadar şekilliydi . Allah sanki onu boş vaktinde yaratmıştı . Ama Barış en az onun kadar güzel kızları yatağa attı . Eğer Barış gözüne bir kızı kestirmişse o kızı kesinlikle elde eder .

En önlerden olan yerimde beklemeye başladım . Salon yavaş yavaş doluyordu . Sarışın boynuna taktığı gitarını amfiye bağladı . Davulcu da yerini aldıktan sonra artık herkes dört gözle Barış'ı bekliyordu . Barış Sayışman , ünlü şarkıcı , milyonların aşkı sonunda sahneye çıktı . Alkış sesleri salonun her köşesini doldurdu.  Kızların attığı çığlıklar kulağımı tırmalıyordu.  Barış mikrofonu kaptığı gibi ilk şarkısına başladı . Ön konuşmaları sevmezdi . Aralarda sohbette etmezdi seyircilerle . Duygusuzdu birazda . Kimseye değer vermez , ciddi ilişki düşünmezdi . Evet , bir öküzü sevdiğim doğrudur . Sadece ben değil milyonlar seviyor bu öküzü .

Ece'yle Barış'ın derin sohbetlerini bölmek için boğazımı temizledim . Ama beni pek dikkate almadılar . Kıskançlığın verdiği sinirle koşarak kendimi dışarı attım . Eve doğru yürürken düşünüyordum . Ben görünmez falanmıyım acaba ? Barış ona olan aşkımı hala nasıl göremiyor ? Bana dokunduğunda kızarıyorum . Bana baktığında kızarıyorum . Onun hiçbir isteğine karşı çıkamıyorum . Anlamaması için salak olması la-.

Gözlerimi açtığımda iki çift endişeli yeşil göz bana bakıyordu .

"İyi misin ?" diye sordu yeşil gözlü . Gözlerimi iyice büyüttüm ve görüşümü netleştirmeye çalıştım .



Bir Sen OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin