~ 3 ~

172 6 0
                                    

,,Prepáč , Ale ja nemôžem " Odtiahla som sa .

,, Prečo ?" Začudoval sa .

,, Len pred ani nie dňom sme sa stretli . "

,, A ? " opýtal sa ako keby to bolo úplne normálne . 

A čo čakal ? Že ma len tak unesie A hneď aj využije vo svoj prospech ? No nie nie nie . Takto to u mna nechodí . Ja som tá,  ktorej sa bude klaňať A prosiť . Nie naopak.

,, A to , že mňa tu nebudeš využívať ! "

Neviem kde sa vo mne zobrala tá odvážnosť . Ešte nikdy som sa v živote takto nebála A zrazu mu poviem toto ? No lúčim sa so svojím životom .

,, Čo prosím ?"

,, P-prepáč j-ja neviem čo to do mňa vošlo ."

,, No veď preto !" Odišiel preč , zavrel dvere A pre istotu nezabudol ani zamknúť .

No super Olívia . To sa ti podarilo .
Vážne si šikovná- hovorilo mi svedomie .

***
Po niakej hodinke tipujem , prišiel s jedlom .  Na čisto bielom tanieri bol chleba - Áno , ten suchý 3 dňový a zelené  jablko obité z každej strany .
" Mňam "

,, Ďakujem " aspoň niečo priniesol nie ?
On sa len otočil A išiel von Z izby .

***
Keď som sa "najedla " - veď z toho by sa nenajedla ani myš , rozhodla som sa preskúmať túto miestnosť . Možno nájdem aj cestu späť domov . Kde už všetkým chybám .

Hľadá vôbec niekto ?
Čo ak nikomu nechýbam ?

Ale svedomie prestaň ! Určite všetci  hľadajú ... či ?

The Criminal I Fell In Love With Where stories live. Discover now