Rogue One

60 1 0
                                    

Zsivány Egyes!
Nos, tudom rég volt rész! De most itt van!
A Zsivány Egyes a világ legjobb Star Wars filmje lett!(SZERINTEM)
Megint csak a Star Wars imádatomtól eltekintve fogok kritikát írni! És mivel elég friss film, ezért nem mindenki látta még, ezért kirakom a:

"Spoiler veszély"-t

Kezdés:
Huhh! Hol is kezdjem, talán mondjuk az elején! Ba dumm tsss. Na de most tényleg! A kezdés oké, DE a trailer miatti izgalomtól kicsit unalmas volt. A szereplők megismerése könnyen ment.(Főleg Jyn-é)
És azért nem volt annyira unalmas, hogy bealudjak.

Cselekmény:
Tartalmas volt! Minden a legnagyobb izgalommal teli volt. Viszont Krennic betegesen beakarta bizonyítani, hogy nem bukik el. De attól még jó kis beszólásai voltak.(De azért Vader mégis jobb). Csak, hogy idézzek tőle:"Vigyázzon Krennic igazgató! Nehogy a torkán akadjon a becs vágya." Na de most a cselekményre visszatérve: A legjobb cselekmény, amit valaha láttam!

Befejezés:
Na most nagyon fontos a: "Spoiler veszély"-t kiraknom.
A Halálcsillag tervrajzai végül eljutnak a Lázadókhoz. Ki gondolta volna! De a végén sajnos szinte minden új szereplő meghal. Ugye azért is, mert a folytatásban nem szerepelhetnek. A Scariff bolygón lévő bázis megsemmisül. De ez volt a legjobb csatajelenet életemben.

Ha tetszett...

Haha! Azt hitted vége van! Hát nem!

Egy új szekciót szeretnék behozni, ami nem más, mint a...

Zene:
Ez az első, olyan Star Wars film, aminek a zenéjét nem John Williams írta. Most Michael Giacchino írta. És azt kell mondjam elég jól csinálta. Gondolok például az "Imperial Suite"-ra és a "Hope"-ra.

Szerintem összegészében nagyon jó lett. 

Ha tetszett akkor vote-oljatok. Viszont szomorúsággal tölt el, hogy nem írtok kommentet. Se ide se más hova. Ha valami nem tetszik a felhasználómon(Gondolok a könyvekre, stb.-re) akkor szóljatok nyugodtan és kijavítom.

Addig is viszlát!

Film KritikákWhere stories live. Discover now