Część 1.

31 1 2
                                    

Wstęp

Cześć mam na imię Roksana mieszkam z moimi rodzicami i dwiema siostrami Cassie i Alex w dużym domu nad jeziorem z 4 piętrami na obrzeżach miasta w Nowym Yorku.
Roksana ma też psa o imieniu Leon (Labrador). Roksana Margo ma 17 lat jest z wyglądu szczupła, wysportowany,ładna,ma ciemno - brązowe włosy,ciemne oczy i jasną karnacje skóry,ma 175 cm wzrostu. Dziewczyna jest z zachowania miła,pomocna,mądra,pyskata zadziorna,lubi się śmiać. Mama Roksany ma na imię Megan a tata mam na Joseph. Megan Morgan ma 37 lat jest z wyglądu wysoka, szczupła,wysportowana,ma długie czarne włosy,ciemne oczy, jasną karnacje skóry, ma 190 cm wzrostu . Jest z zachowania miła, pomocna, mądra. Joseph Morgan ma 41 lat jest z wyglądu wysoki,szczupły,wysportowany,ma krótkie czarne włosy, ciemne oczy,ciemniejszą karnację skóry. Morgan jest z zachowania miły, mądry. Siostra Roksany ma na imię Cassie ma 19 lat jest z wyglądu wysoka, szczupła, wysportowana,ma jasne włosy,ciemne oczy,oliwkowa karnację skóry. Cassi Morgan jest z zachowania miła pomocna, mądra, wredna. Nastolatka chodzi do nr 7 jest w 2 klasie. Dziewczyna bardzo dobrze się uczy,mam 3,4, i 5. Alex Morgan mam 14 lat,mam ciemnobrązowe oczy,jasne włosy z czarnymi pasemkami,jasną karnację. Aleks jest z zachowania miła, dobra, pyskata, zadziorna. Alex chodzi do 1 klasy gimnazjum nr 7. Cassi jest z zawodu projektantką ogrodów. Mama Roksany jest z zawodu inżynierem w wieżowcu w Centrum Miasta. Tata Roksany jest z zawodu projektantem wnętrz. Ulubiona nauczycielka Roksany ma na imię Alice. Pani Alice ma 29 lat jest z wyglądu wysoka,szczupła,ma jasne krótkie włosy,mam niebieskie oczy i jasna karnację skóry.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 15, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Rodzina MorganówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz