Aku Park Senra, gadis 17 tahun yang tak mempunyai kelebihan ape x2 selain menyanyi.. Yes dear aku suke sangat menyanyi kadang kadang kat public awam pon aku boleh nyanyi selamba jer... Aku bukn heran pon.. Klau aku dengr diorang berbisik sesama sendiri aku tau laa suare aku sedap.. Keh keh keh...mohon jeles sis semua.. Kk chpter starts at.. Seoul Art High Acedemy ...
Di Collage..
Hoi..tu park senra lah, eh budk sengal tu?? Budk nerd budk nerd... Yes itu ejekan pling aku benci.. Mungkin sebb dh biasa kn aku pon ok je mcm kayu langsung takde reaction... Ternampak pulk geng hot sekolah iaitu BTS.. Malu juga maklum laa aku pon crush juga kat slh sorang ahli diorang iaitu Taehyung... Hmm bagusnya kalau aku dpt jadi something special untuk dia.. Huh angan angan tahi ayam sje senra oii..."Uik Senra anneyong" sapa mesra bff aku Kang Sunyee..dia je lah satu x2nya kawan yg setia dengn aku dari first year lagi.. Dan biasanya petang x2 mcm ni aku akn pergi ke gelanggang bola keranjang untuk tengok bts main terutamanya Kim Taehyung .. Yes babe..
-Royal Junior Basket Ball Club-
"Tengok tu hemsem nyer ciptaan tuhan" kata aku smbil merenung Taehyung. "Hahaha jgn harap tinggi sangat ye Senra kita ni mne sepadan dengn diorang lain laa The Loyalty"Info about The Loyalty
Group pling berpengaruh dan berkuasa di sekolah
Pengasas:Yeo Eunmi
Ahli:
Seo Nami
Ru Inra
Choi Sora
Nam Chorong
Se Ryuna
Kang Miera
The loyalty mempunyai 7 orang ahli.. Mereka ialah pelajar pling cantik serta kaya di sekolah ini senang cerita memang sepadan dengn BTS.. Kacak dan cantik sepadan bukn??Aku mula termenung... Jika aku bukn park senra yang sedia ada mcm sekarang ni siapa yang aku akn jadi?? Mcm mcm soalan dlm kepala aku ni.. Keh pi laa jauh jauh semak je dlm otak...
-balik-
"Pin pin" bunyi kereta lambughini mlik oppa aku iaitu Sehun."anneyong adik opoa" kata nya pada aku. "Nae nyeong"jawap ku. "Asal monyok kene buli lagi ker?"perli nye. "Yah..mne ade klau berani cuba laa" kata aku mencebik."hahaha oppa gurau je laa jgn mrh.."dan kemudian suasana terus diam krik krik cengkerik pon dh buat highway kat situ...Dan tetiba...
Oppa aku tetiba brek mengejut akibat nya aku hampir terhantuk nasib oppa aku tahan.. "Yah waeyo?? Ah ceongmal"aku terus melihat cermin habis comot lipstick aku.. Haish.."yah tk nmpk ke biawak melintas?? Takkan nk langgar..tengok biawak pon sesat kat highway"kata kata oppa aku membuat aku ketawa.. Biawak sesat kat highway.. Siyes funny..kk tk funny eh? Kk author je gelak #lawakbodoauthor..So mcm mne??
I try my best.. Support k dear?? Mian kot kot ade typo ke.. Tk best sorry readers..
Vote..love you alls
YOU ARE READING
Teman Hati Cinta Classmate
RomancePark Senra, gadis yang tidak mempunyai apa - apa keistimewaan selain menyanyi... dia tidak begitu mahir dlm sukan,begitu juga pelajaran so-so saje bak kata orang... menari?? oh tolong... kayu menari pon jauh lebih ok.. gadis ini serbe sederhana... K...