Ne-am mai distrat puțin și cu băieții, am glumit dar eu și Taehyung eram tot triști..
-We must to leave guys .. Spune in engleza că sa înțeleg și eu.
Toți încuviințeaza din cap și se aduna in jurul meu.
-Are You ok? Întreabă Jungkook.
-Yah..I think..I love you, guys... Ii strâng în brațe pe toți și fiecare își ia rămas bun intr-un fel special. Cu cuvintele specifice fiecăruia Și cu zâmbetele triste.
Plec spre ieșire împreună cu V. Când am ajuns la ieșire..Nu avea curajul sa spunem nimic. Mă sărută cu multa iubire și mă strânge în brațe. Îmi săruta fruntea și ne dezlipim brațele alergând spre un parc. Când am privit înapoi toți băieții erau afară și Jungkook, Jimin si Suga il îmbrățișau pe Tae care plângea pe umărul lui Kookie...RapMonster mi-a făcut cu mâna împreună cu Jin și J-Hope dar ceilalți nu vroiau sa-i atraga atenția lui Tae spre mine.
Am ajuns în parc unde stăteam pur și simplu pe banca, priveau in gol și mă gândeam la tot ce s-a petrecut până acum.
Tată îmi trimite mesaj:
- Hei..Vesti proaste! Nu mai vin in Seoul. Trupa doar ce a plecat de acolo. O sa trec la tine când am timp. Te iubesc!
-Bine, tată..Și eu te iubesc.
The end!___________________________________
Nu mă urâți! Chiar daca as fi vrut să iasă final fericit, era puțin cam imposibil că Taehyung să aibă o iubita. Așa că...Da. Sper că v-a plăcut. Mulțumesc că ați citit până aici. Va iubesc!
CITEȘTI
Prietena cu BTS? Vol.1
Fanfiction*Din capitolul 4 se va vorbi engleză. Ella și membrii BTS vor comunica in engleza (deocamdată). (Fanfiction BTS) Needitata.