ilk olarak

19 5 0
                                    

İnsan hayallerinin peşinden koşmalıymış bu çok doğru.13 yaşımda tanıştım bu uzak ama bi o kadarda sıcak ülkeyle. İlk sevdiğim kpop grubu myname oldu.Daha sonra hiç beklemediğim bir anda exo fanı oldum. Daha önceden çok yakın arkadaşım damla önermişti ama ben pek umursamamıştım . Neyse ortaokulu bitirdikten sonra güzel bir liseye geçtim . Ordan kendimi HUKUK fakültesinde buldum . Tabii bu zamanda korece öğrendim . Üniversitede birçok koreliyle tanıştım ve pratik yaptım.şimdi son sınıfım hem okuyor hemde annemin müdür olduğu mağazada kısmi part çalışıyorum. Böylelikle koreye gitmek için yeterince param olucak .Birden çlan telefonumun sesiyle kendime geldim. Arayan bizim evin en küçüğü Hatice mira'ydı.
-alo Ecenur hanımlamı görüşüyorum.
-Evet buyrun benim .
- Ben öğrencimiz Hatice miranın rehberlik öğretmeniyim.
-Evet buyrun.
-sizinle mira hakkında konuşmamız gerek .
-Evet tabii hemen geliyorum.
-İyi günler .
-İyi günler.
Gene ne yapmıştı bu kız oraokula geçti geçeli bi türlü rahat durmuyor . Tabii annemede söyleyemiyor kordudan bu yüzden hep beni çağırıyor. Of mira of ne çektim bee senden.

Okula geldiğimde henem rehberlik odasına çıktım.İçeri girdiğimde birde ne göreyim miranin üstü başı yıpranmış , sabah zar zor ördüğüm o saçlar dağılmış . Ben olayın şokundan çıkamazken bir anda öfkeli bi sesle irkildim.
-sizmisiniz bu çocuğun velisi.!?
-Evet
-Bir bakarmısınız ?kızımın haline.!
Kıza doğru baktım gözlüğü kırılmış üstü başı yırtılmış bi vaziyette öyle dururken annesi söze girdi .
-Bunun cezasını o ufaklık ödeyecek!Ayol bayılcam ne hale gelmiş bnm kızım.
Bu sefer cidden sinirlenmiştim ne yani kardeşimi ezdirecekmiyim?haha tabiikide hayır.
-Siz kim oluyorsunuzda böyle konuşuşabiliyorsunuz .Hem siz biliyormusunuz bn o saçları ne zorlukla ördüm.
Bayağı bi tartışmadan sonra eve varmıştım.iki gün sonra Güney koreye gidicektim ve şu uğraştıklarıma bak!Odama çıkıp bavulumu hazırladım . Ardındanda kemdimi yatağa attım.kulaklığımı takıp EXO monster açtım.Bir anda kendimi uykuda buldum.

Yakındakilerim Kore Hayalimin Bir Saçmalık Olduğunu DüşünüyorlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin