Aswang

13 8 0
                                    

Aswang este o creatură din folclorul philipinez şi este cea mai temută creatură din Filipine. Colonizatorii spanioli din secolul 16 au semnalat şi ei o creatură, ceva gen un liliac uriaş.
Înainte de medicina şi tehnologia moderna, aswang era de vină pentru multe boli şi maladii. În ziua de azi, mamele din Filipine le spun copiilor poveşti cu Aswang ca să îi ţină departe de străzi noaptea.
Când vine vorba de morminte deschise, copii dispăruţi, sunete ciudate, primul lucru ce le vine în cap oamenilor este Aswang. Lumea descrie creatura ca pe un fel de liliac monstru, care noaptea stă la pândă în copaci sau merge pe acoperişurile caselor şi spun că vânează câini, pisici, copii, femei gravide sau cadavre. Scot sunete de genul “tic-tic-tic”. Se spune că dacă arunci cu sare pe aswang, pielea începe să-i ardă.
Se spune că unii aswang pot lua o forma umană, şi au o ocupaţie legată de carne, de obicei măcelăria. Sunt timizi şi nu fac galagie. Au mereu ochii roşii, plini de sânge, deoarece noaptea stau treji şi caută oportunitatea de a ataca sau mai des, să intre la morgi şi să fure cadavrele.
O specie de aswang, numita Tik-Tik, noaptea se transforma intr-un liliac-pasare si cauta persoane care dorm, deobicei copii, si le sug sangele, scotand un sunet “tik-tik”
Un aswang este tinut departe de o casa prin diferite licori facute din suc de nuca de cocos si diferite plant plus niste rugaciuni speciale. O echipa lowbudget a fost sa investigheze acest mister, localnicii le-au spus, ca el scoate sunete “tik-tik”, sta in copaci noapte, zboara, merge pe acoperisuri. Noapte pornesc la investigat. La ora 1 dimineata, incepe sa se auda un sunet “tik-tik”. Peste 30 de minute, aud sunete de pe un acoperis, in genul, ceva biped cu ghiare merge incet. Cand se indreapta spre o mica cladire, ei vad un caine care sta nemiscat ca o statuie, dar e viu, caci pe aparatele lor aparea ca lucru viu. Incearca sa se apropie, dar de pe acoperisul de pe care se auzise sunetul pasilor, ceva mare zboara spre ei distragandu-le atentia, iar in clipa cand s-au intors, cainele disparuse total, nu aparea nici pe aparate.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 20, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Legende UrbaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum