***Ikke Historien***
Jeg er ny begynder og kan godt lide at læse de her ting, så jeg tænkte på at lave min egen;)
Jeg skriver nok mest om One Direction, da de er min store idoler...<3<3
OBS: Jeg skriver enten på mobil eller iPad så den retter nok nogle af ordene..(Stavekontrol)
***Historien***
Jeg hedder Amalie, men kald mig Malle.
Det gør alle jo alligevel, jeg er 17 år. Jeg er 111% single.
Min bedste veninde hedder Camilla, men vi alle kalder hende Mille:)
Hun er 18 år, og mere moden end jeg er. Hun er -111% single, hendes kæreste hedder Daniel og er 18 lige som hende..
Jeg har ingen forældre, min mor er død hun døde af kræft i brystet. Min far forlod os da jeg var 5 år, jeg har heller ikke nogen søskende.
Kapitel 1!
*BIP* *BIIP* *BIIIP*
"Fuck! Jeg er sent på den!!" Jeg læber ud af sengen og tager hurtigt noget tøj på, og går ud og ligger hurtigt min nød make up(Make up til når jeg er sent på den, den virker;)) Jeg løber ned i køkkenet og tager en müsli bar og løber ud af døren med min taske på (Jeg har taget sko og jakke på). Jeg når lige ind i klassen også ringer det, jeg sætter mig ned bagerst i klassen.
Min dansk lære kommer ind Mrs. Smile, forfærdeligt navn hun er så klam!
"Hej mor! Jeg er hjemme.", "Når nej hun er her jo ikke mere.." Mærker en tåre trille ned af min kind. Jeg skynder kig at tørre den væk og går oven på. Jeg finder min MacBook frem og begynder at gå ind på facebook, jeg vil bare se om der er nogen der har skrevet til mig.
Jeg er ikke så tit på facebook med min mobil, kun i skolen eller bare når jeg ikke er hjemme.
Min mor sagde at hun vil give mig et kørekort hvis jeg ikke ryger, og det gør jeg heller ikke! Men da hun døde havde hun givet mig pengene for lægerne gav hende ikke mere medicin for hun kunne ikke helbredes, så hun vidste hvad der ville ske! Men nu hvor hun er død har jeg arvet alle hendes penge, for jeg er enebarn og min far er jo gået. Jeg havde arvet rigtigt mange penge for min mor var advokat, hun havde en Mercedes. Den måtte jeg få når jeg bliver 18 år, det har politiet sagt til mig.
Der er kun 1,5 uge til at jeg bliver 18, så jeg vil ringe til nogle venner og holde en lille fest.
Jeg ringede til Camilla, Daniel, Niall(Horan), Harry(Styles), Liam(Payne),Zayn(Malik),Louis(Tomlinson) og deres kærester(Altså dem som har en..).
-Kapitlet blev måske lidt kort, men jeg lover at lave et længere! Synes bare det var passende at stoppe her..!
Jeg er i fuld gang med at skrive på næste kapitel men det tager lidt tid at skrive på IPad.:) Jeg skriver videre på det lidt senere. Men det kommer nok ud idag eller imorgen :))))
YOU ARE READING
You are mine [1D]
FanfictionDet handler om Amalie som er rigtig gode venner med One Direction, især en af dem;) Læs med her og find ud af noget mere...:-) Kom gerne med kritik, om noget der kunne være bedre. Er åben over for alle spørgsmål. Stem gerne!:-)