______________ Mira'ın ağzından ________________
Sabah gözlerimi açtığımda etrafı süzdüm ama burası da neresi burası benim evim değildi. Nerdeyim ki ben sağıma soluma bakınırken yatağın yanındaki kanepede uyuyan Kai'yi gördüm. Ama ama olamaz dün gece onun omzunda uyumuştum dimi. Ben şimdi benimle dalga geçecekti. Çok sinirliydim ve bu sinirimi Kai den çıkaracaktım. Yataktan kalktım ve yatağın üzerindeki yastıkları Kai'ye fırlattım.
Mira: Uyuz şey kalk artık beni delirtme.
Kai gözleri yarı açık uyanmış karşımda dikiliyordu. Bu hali gerçekten komikti. Ama ciddiliğimi bozmayacaktım. Sinirli bir şekilde konuşmaya başladım.
Mira: Sen ne yaptığını zannediyorsun ya? Niye beni kendi evine getirdin?
Kai: Sabah sabah başımda bağırıp durma. İyilik yapıyoruz kötülük buluyoruz yaa.
Mira: Kim dedi sana iyilik yap diye?
Kai: Dün gece öyle demiyordun ama.
Mira: Ne demişim ben dün gece?
Kai: Bir şey demedin ama omzumda uyurken hiçte rahatsız gibi değildin.
Mira: Pis uyuz.
Deyip yatağın baş ucundaki çantamı aldım ve dışarı çıktım.
Ee şimdi ne yapıcaktım ki ben burayı da bilmiyorum ki.
_______________ Tae Min'in ağzından ________________
Sabah Mira da Kai de okulda yoktu merak etmiştim. Mira'yı partiden sonra hiç görmemiştim. Kai'de grup evine gitmemişti. Önce Mira'nın evine gittim. Zili 7-8 kez çalmıştım ama yoktu.
Merak etmiştim. Kai'nin annesinin evine gitmeye karar verdim. Tam arabadan inecekken Mira'yı fark ettim. O o Kai'nin evinden çıkmıştı. Ama bu bu nasıl olabilir gece Mira onun evinde mi kalmıştı. Kalbimin sıkıştığını hissettim. Nefes alamadım çok sinirlenmiştim. Hızla arabadan indim ve ona yaklaştım.
Arkasından da Kai çıktı dışarıya.
Tae Min: Mira?
Mira: Tae Min! Tae Min ne işin var burada?
Tae Min: Asıl senin ne işin var burada sen neden Kai'nin evinden çıktın ki?
Galiba sesim biraz fazla çıkmıştı.
Mira: Neden bağırıyorsun ki?
Tae Min: Özür dilerim ama cevap ver bana neden Kai'nin evinden çıktın?
Kai: Sana cevap vermek zorunda mı?
Tae Min: Ne diyorsun sen?
Kai: Onun nesi oluyorsun babası mı sevgilisi mi sana neden cevap versin ki?
Kai'nin söyledikleri karşısında üzülmüştüm çünkü gerçekten Mira'yı seviyordum ama şuan bunu söyleyemezdim.
Kai: Ne oldu neden cevap vermiyorsun?
Tae Min: Peki senin sevgilin mi ne diye evine getirdin kızı?
Kai: Benim söylemeye çalıştığım şey şu sana kız okula geldiğinden beri onu hiç rahat bırakmadın. Her dakika dibindesin senden sıkılmadığı ne malum.
Mira: Ya yeter artık kesin sesinizi Tae Min sana gelince düşündüğün gibi bir şey yok. Ve sana gelince Kai Tae Min benim arkadaşım. O ne zaman isterse benim yanıma gelebilir çünkü o benim okula geldiğimden beri EN YAKIN VE EN İYİ ARKADAŞIM bir daha ona karşı böyle şeyler söyleme.