Kendi kurgumu yazarken şöyle bir cümle kullandıktan sonra aklıma geldi
"Herkes bir kurtarıcıyı bekliyor, ondan medet umuyor ama kimse de kalkıp kurtarıcı benim diyemiyor deseler de kaile alınmıyorlar işte bu yüzden sizin beklediğiniz o kurtarıcı, gerçekten varsa bile kurtarıcı olduğundan bir haber yaşayıp ölecek."O an fark ettim yazarken ben bunu Wattpadde yayınlasam değer görmez diye düşünürken "O kurtarıcı ben olursam benim kurgum da değer görmesi gereken kurgular da o değeri fazlasıyla alır"
O kurtarıcı benim.
O kurtarıcı sensin.
O kurtarıcı senin gibi düşünen arkadaşın.
Neden bu kadar uğraşıyorum çünkü Wattpad amaç olarak mükemmel bir program ve çöpe gitmemeli ne olursa olsun.
Şimdi sizden ben ne istiyorum?
Okuduğunuz ve kitap gibi kitap diyebileceğiniz kitapları tek bir okuma listesinde toplayıp ( bir tane hikayeyese listeyle uğraşmayın boşuna) bana özelden o okuma listesini gönderin.
Gönderemiyorsanız da okuma listenizin adını yazın " Profilimde gel bak " filan diyin ben bakıp okuyayım, gerçekten kitap gibi kitapsa listeye koyayım.
Biz bu etkinliğe çoktan başladık ve ankalice profiline tıklayıp istediğiniz katagoriye ait kitaplar bulabilirsiniz.
Biz o sayfada kim kimiz?
birtavsanmisali
AnkaDiantre
aresunomusume
emerlanka
Ve ben. Ama hala desteğe ihtiyacımız var ve eğer bir kitap ilgi alanına girmese bile onu inceleyip mantık çerçevesi içinde yorumlayabilecek varsa bana ulaşsın.Ve bakın bu kitapların desteğe ihtiyacı var, birilerinin bunu sevip beğenerek okuması için görmesi gerekli. Biz sadece bu kitapları listeleyerek bir yere gelemeyiz.
Ne yapmalıyız peki ?1-)Hoşunuza gidenleri okuyun.
2-) Konusu pek ilgimi çekmedi dediklerinizi de zorlayıp kendinizi üstün körü iki üç bölüm okuyun beğenirseniz devam edersiniz. Çünkü bu kitapların desteğe ihtiyacı var en azından hızlı hızlı oylayın ki sıralamada yükselsinler.
Planım şu evet Wattpad'te adam akıllı kitap arayan bir sürü okuyucu var ama bize daha fazlası gerek, sayımız büyüdükçe herhangi bir sosyal medya hesabından wattpadgerçekleri diye bir hesap açıp orada bu kitap gibi kitapların alıntılarını paylaşarak daha da fazla bir kitleye ulaşmak.
Ayrıca, bu kitapların yazarlarını da bu projeden haberdar olmasını sağlayıp daha da fazla destek sağlayabiliriz kendimize. Projeden habersiz olan okuyucularına yazar bu projeden bahsederse daha da büyürüz.
Artık dur deme zamanı geldi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Gerçekleri
Non-FictionBiliyorum genelde wattpadde eleştiri yapanların yaşları yirmiyi geçiyor ama ben bir 2001li olarak gayette ne durumda olduğumuzun farkındayım. Wattpad üzgünüm ama sadece bilinçlendirmeyle, eleştirmekle düzeltilecek gibi durmuyor. Çoğu kişi de boş ki...