Geri geldim. Naber Wattpad'den başka bu tip bir platform olmadığı için hala burada duran tayfa? Ben deniz Ankalice, Bu seriyi de tekrar yayınlıyorum çünkü...
Öyle.
(Bayağı mantıklı)
Bu günkü konumuz -öhm konularımız genel olarak şöyle "Ya ben kimsenin kitabından prim kasmıyorum."
Ama ondan da önce bir şey söylemek istiyorum. "Arkadaşlar ben random atabiliyorum." Okuduğum hikayelere attığım yorumlara bakıp "Oha Anka random atmış." yazmayın lütfen. Böyle yazınca çok resmi oldu gülerek yazdığımı hayal edin çünkü gülüyorum şu an.
Kanıtlarını bırakıyorum şuraya.
Neyse işte. Ben insanım abilerim, bacılarım, ablalarım, gardaşlarım. Bu konuyu rafa kaldırırsak bu günkü konum şu,
Eleştir Eleştir olmuyor diyorum ya, olmayacak. Bunu ister emir, ister farklı bir şey olarak algılayın umrumda değil. Ama yeter ki yapın.
Normalde okuyucusunu millete saldırtan bir tip değilim ama resmen şu an bir amiral kesildim, sizi bekliyorum.
Abi ensesti meşrulaştırdılar bir şey demedik, kadın-erkek ilişkilerini sadece kısıtlama olarak niteledirdiler sustuk, tecavüz normalmiş gibi davrandılar bir şey demedik ama...
Eskiden bu mal gibi ortada olurdu. Okuyan okur ayıplan ayıplardı. Şimdi mükemmel bir kurgunun iskeletinde yavaş yavaş işleniyor.
Ne demek ya bu? Bakın bazı şeyler ne bileyim. Hep şeye odaklandık "İnsanlar bunu nasıl yazıyor?" abi birimiz de sormadı ya "Bu kitap niye okunuyor, niye seviliyor?" hadi bunu yazan bir kişi, ya okuyan?
İnsan ne ettiyse kendine eder. Ben şahsen "Havalı, sigara kullanan, milli bir Bad Boy" ile evlenip sonra dayak yiyen bir kadının kendini savunmaya hakkı olduğunu düşünmüyorum.
Gelip şey diyen de olacak "Ama nereden bilebilirdi?" ya böyle birinin böyle bir şeye dönüşeceği çok belli değil mi?
Böyle insanların toplumdan soyutlanıp hataketlerini onun kararlarından bağımsız bir şekilde bulunduğu durum sayesinde engellememiz gerekirken millet "Bulmuşsun böyle çocuk bırak tecavüz etsin." diyor ben artık Allah'tan belanızı talep ediyorum.
Veya abin sana sulanıyorsa evlendiğinizde, bir çocuğunuz olduğunda o çocuğa da sulanmayacağı ne belli? Ben demiyorum burada çocuk kendini savunamaz. Çocuk savunur ama bence mahkeme çocuğu anneye vermemeli. O da sorumsuz. 2 aylık östrojen artışına kanıp saçma sapan ilişkilerde bulunan insan müsveddesinin teki.
Yani abi çok saçma olacak ama ne bileyim tecavüze uğradığını iddia eden birine belli testler uygulanıyor. Bence direkt telefonunu açın wp'si var mı diye bakın, okuduğu kitapları inceleyin.
Bu kitapları destekleyen herkes tecavüze uğrasın demiyorum ben. Ama onu destekleyen bundan da rahatsız olmamalı.
Oluyor musun?
Destekleme. Hiçbir şekilde prim verme.
Sizden isteğim şikayette bulunmakla yetinmeyin. Reklam yaparcasına duyurunun bunları. Çünkü ben bunları tek başıma yapamıyorum artık. Yetmiyor.
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Gerçekleri
Non-FictionBiliyorum genelde wattpadde eleştiri yapanların yaşları yirmiyi geçiyor ama ben bir 2001li olarak gayette ne durumda olduğumuzun farkındayım. Wattpad üzgünüm ama sadece bilinçlendirmeyle, eleştirmekle düzeltilecek gibi durmuyor. Çoğu kişi de boş ki...