1.deo

753 13 4
                                    

Ahhhh,ovo je zivot-izdahnula sam dok sam se kupala u svojoj kupki , i imala cigaretu u ruci ,opusta me poneki dim to me smirava.Veceras idem opet u onaj pab kao i sinoc kao i svake noci,mislim da sam smorila John-a sa mojim ljubavnim problemima i pijancenjem svake noci,on zna  svaki moj pad ,moje avanture sa momcima kako da ne zna svake noci neki drugi,sta ces zivot je takav.Izasla sam iz svoje kade i krenula ka svojoj sobi,otvorila moj orman i ako ih imam vec 3 .Sta da obucem veceras,uzecu svoju kratku crnu suknjicu,plavu majicu bez rukava i ovu moju novu koznu jaknicu i naravno stikle,patike nosim samo na terenu tj.kopacke.Sta ste vi mislili da sam ja kuja koja ceka svoju zrtvu i ne radi nista,treniram fudbal jer mislim da su zene dovoljno jake a ne samo muskarci znate fudbal je za one jake a ne one gubitnike,niko ne zna zato haha imam svoje devojke koje su mi kao sestre sve delimo ali one ne znaju za ovaj moj nocni zivot i da sam imala puno njih i za sebe ,sta ja tu mogu naravno nista,a i bas me briga sta bi rekle i da znaju ,because i dont give a damn fuck about that .Izgradila sam svoju karijeru kao poznati model imam sve sto zelim,i da ja sam bad girl  i veoma dangerous po ostale,mogu unistim koga zelim i nikada necu zaliti zbog toga .Sisla sam niz stepenice uzela svoje stikle,kljuceve od kola,malenu torbicu i naravno svoj iphone,ko zna mozda ce neki bivsi i da me se seti haha kako da ne,to je sve proslost a ne zivi se od proslost ,ne ne .

-Upalila sam svoj Ranger Rover ,i vozila sam se tako nekih 10 minuta do paba,ahhh ova svetla New York-a ,svake noci me ocaraju iako ovde zivim vec 19 godina,roditelji su mi se razveli kada sam imala 15 ,iskreno tada nisam cak ni marila bili su bogati i mama i tata,ja sam zivela do svoje 17 godine sa mojom majkom ,kada sam postala model kupila sam sebi stan i zapocela ovaj zivot lose devojke.Prija mi i to veoma iako mnogi misle da sam kuja ,ne znaju oni ko sam ja .Stizem do svog omiljenog paba koji je veoma poznat u gradu kao veliku kafic ali za mene je to pab.Izasla sam iz kola videla sam par klinaca od 15-16 godina kako balave za mnom,balavite decaci moji ,mnogi su balavili i dalje to rade.Usla sam na vrata i videla neka nova lica i stara,ahh ova atmorsfera ,miris alkohola me privlaci,vidim John-a kako pere i glanca one case koje glanca svako vece.Videla sam da nema nikoga za sankom ,sela sam na svoje uobicajeno mesto a John je bio okrenut ledjima trazeci nesto,ali posle je mene video.Aaaa,Kler uplasi me -bio je uplasen a isto vreme srecan sto me vidi.Sta se plasis vidjas me svaku noc na istom mestu u isto vreme-namignula sam mu i pocela da se smejem.Znam ali haha hocemo opet ono isto kao i svake veceri-namignuo mi je i nagao se na sanka.Naravno ,da hocemo ali veceras mi sipaj duplu-namignula sam mu i okrenula se da izvidim situaciju ,nije bilo nicega po mom ukusu ali znam da sam hvatala svacije poglede,John je lupio casom od sanka da bih se okrenula.Aaa,jesi ti normalan ,uplasi me.Ajde Kler ne lupaj ti se ne bojis smrti , a kamoli ovoga -smejuci je nastavio da glanca svoje case. I sta ima novo Kler ,neka nova zrtva ali verujmi tvoji bivsi cesto dolaze ovde -poceo je zlokobno da se smeje.Hahaha bas si zao ,ti o njima govoris kao da sam ja ubica-pocela sam da smejem kao ludak vodka je pocela da deluje. Pa znas,nisi ubica ali zato sex mashina -pogledao je u pod smejuci se pa u mene.Ahh John,znas sex is dirty if you do it right.-rekla sam mu ispijajuci svoj zadnji gutalj ali znam da mi nije zadnji.Hhaah kler ti me uvek nasmejes,kler baci poglede vide ove momke sto ulaze-pokazao mi je pogledom koji vratio,glancajuci jebenu casu.Na koga?-zbunjeno sam ga pitala podizuci jednu obrvu i napravila sam wtf facu.Pogledala sam ka vratima ,videla sam dva stavrno zgodna momka,jedan je licio David B.ahhh kako je taj covek sexy ,a i ovaj jos bolji ali hmm ne znam,pored njega je bio jedan plavusan mozda moje visine kada sam na stiklama,predobro je obucen ,iskreno najvise volim one sto imaju smisla za modu ipak sam ja model i znam sta je in a sta out.Videla sam plavusana kako baca pogleda ka meni dok je trazio pice,pogledala sam u njega i nasmejala se a i on isto videla sam da me odmerava od glave do pete,navikla sam na to, i vratila sam  se svom razgovor sa John ,ali to nije bas razgovor ali moze da prodje.Hahah Kler opet osvajas poglede dobrih momaka.Ahh john ,sta cu ja takva sam,magnet za njih.-lupila sam casom i namignula da sipa jos jednu.Ahh kler i ti tvoja vodka ,da ja znam da ti nisi takva ,ti samo trazis onog pravog,razumem te ja.To ti govorim-pocela sam da muckam,od alkohola.

DangerousWhere stories live. Discover now