JOKES 5

204 2 0
                                    

Sherlock Holmes
En berømte detektiv Sherlock Holmes og hans assistent Doctor Watson er på camping og overnatter i telt. Midt om natten prikker Holmes til Watson og spørger ham: “Watson, kig op på stjernerne og fortæl mig hvad du udleder.”

WATSON: Jeg ser millioner af stjerner, og hvis der er millioner af stjerner og blot nogle af dem har planeter, så er det temmelig sandsynligt at der nogle planeter ligesom Jorden, og hvis der er planeter som Jorden så er der sandsynligvis også liv.

HOLMES: “Watson, din idiot! Der er nogen der har stjålet vores telt.”
Indsendt af Aksel L. C.

Jægerne
To amerikanere fra New Jersey er på jagt ude i skoven, da den ene pludselig falder om. Han trækker tilsyneladende ikke vejret, og hans øjne er helt glasagtige. Jagtkammeraten hiver sin mobiltelefon frem, ringer 112, og stammer: “Min kammerat er død. Hvad skal jeg gøre?”

Telefonisten svarer: “Tag det helt roligt. Jeg skal nok hjælpe dig. Men først må vi være helt sikre på, at han er død”.
Der bliver tavst i røret. Så lyder der et skud.
Jægeren kommer tilbage på linjen og siger: “O.k., og hvad så?”
Indsendt af Aksel L. C.

CIA-agenten
CIA søgte ny topagent.

Tilbage af en masse ansøgere var tre personer tilbage, to mænd og en kvinde.

Så siger de til den første mand: “Derinde sidder din kone, gå ind og skyd hende.”

Han svare: “Det kan jeg desværre ikke.”

“Så tag din kone og gå hjem.” siger de.

Anden mand får samme besked: “Derinde sidder din kone, gå ind og skyd hende.”

Han går ind og kommer lidt efter ud: “Det kunne jeg desværre ikke, hun er jo min kone, jeg elsker hende.”

Så han får også lov til at tage sin kone og gå hjem.”

Så siger de til kvinden: “Derinde sidder din mand, gå ind og skyd ham.”

Hun går ind og der lyder et skud, så et til, og så endnu flere skud, og derefter lidt turmult og et par forskrækkede skrig.

Så kommer kvinden ud lidt forpustet: “I kunne fandme godt have sagt, at der var løst krudt i pistolen, jeg var nødt til at tæve ham ihjel med stolen!!!”
Indsendt af Aksel L. C.

Hvad står ADHD engeligt for?
“Alle Drenge Har Det”.
Indsendt af Tk

Hvad får man vis at man blander Donald Trump og Hillary Clinton?
En racistisk dukke!
Indsendt af Birk og Anton E. T.

Manden: “Skal vi ikke prøve en anden stilling i aften?”
Konen: “Ok, du står her og stryger, mens jeg sidder i
sofaen og prutter.”

Hvorfor vejer gifte kvinder mere end enlige kvinder?
Enlige kvinder kommer hjem, ser hvad der er i køleskabet og går i seng, mens gifte kvinder kommer hjem, ser hvad der er i sengen og går til køleskabet.

Finn, Bjarne og Finn var på skovtur – pludselig er Finn blevet væk !
Så siger Bjarne: Finn; find Finn!
Så siger Finn: Bjarne, Bjarne, Bjarne !

Sygeplejersken kommer brasende ind til lægen.
– “Skynd dig, skynd dig! For 2 minutter siden sagde du at Hr.
Hansen ikke fejlede noget og nu ligger han død ude på gangen.”
– “Shit, vi må ud og vende ham om så det ser ud som om han
var på vej ind i stedet for ud.”

En røver kommer ind i butikken og stjæler et TV.
Ekspedienten som er en blondine opdager dette og sætter efter ham. Efter at have fanget ham midt på gaden siger hun forpustet. “Vent, du har jo glemt fjernbetjeningen!”

Gode Jokes Og VittighederWhere stories live. Discover now