Zonder na te denken loopt ze naar me toe en geeft me een knuffel.
'Kom ik breng je naar huis.'
'Oke, wil je wel bij me blijven?'
'Natuurlijk.'
Pov sophie:
Ik wist dat er iets was normaal komt ze anders naar mijn kluisje ik weet waar ze zich verstopt als ze verdrietig is dus ik wist niet hoe snel ik naar de wc's toe moest rennen.
Ik weet wat ze zichzelf aandoet.
Ik weet alleen niet hoe ik het moet stoppen.
heeft ze het jullie al verteld? Ik denk het niet ze vertrouwt mensen niet meer.Nou op een dag we zaten nog samen op de basisschool. Ze was geliefd door heel haar klas alleen ze kregen ruzie ze moesten niks meer van elkaar hebben.
En we weten allemaal welk verschil er zit tussen basisschool en middelbaren school.Op de middelbaren school gaan ze door totdat je om ieder klein dingetje gaat huilen totdat je niks anders wil als jezelf veranderen en totdat je alleen nogmaar jezelf kan haten voor dingen die je niet gedaan hebt.
In het eerste en tweede schooljaar was iedereen uit haar klas tegen haar.
Geen vriendinnen waar ze naartoe kon.
Totdat haar ouders besloten haar naar een psycholoog te sturen.
Ze kon haar verhaal kwijt maar voelde zich nogsteeds zo alleen.Snel fietste ik met haar naar huis.
Zette haar op de bank neer en zette een film aan een van de weinige dingen waar ze van kon genieten wegdromen bij een film over de ware en fantasie.Als ze die ware ooit vind dan mag hij op gaan passen voor mij. Als hij haar iets doet.
Al snel zie ik een glimlach op haar gezicht verschijnen.
'Sophie, het was dave weer.' Zegt ze
Ik zie in haar ogen dat ze bang is voor hem maar het nooit zou willen toegeven.
'Sirieus isa als hij nog 1 keer zoiets doet krijgt hij met mij te maken.'
'Dat zei je de vorige keer ook' zei ze zo zacht mogelijk maar ik hoorde het wel
'Dat kwam omdat jij zei dat ik niks mocht doen.'
'Ja. Oke daar heb je gelijk in.'
'Zulle we ff huiswerk gaan maken?'
Na een tijdje kwam nick binnen en ik sprak hem aan.
'Nick, kan ik je even spreken?'
'Ooh uuh sure?' Zegt ie
'Even alleen aub?' Zeg ik zachtjes tegen hem
Samen lopen we de keuken in als hij eindelijk doorheeft wat ik probeer te zeggen.
'Isa had weer een aanval op school.'
'Sirieus? Door wie kwam het nu?' Zegt hij met woede en verbazing in zijn ogen.
'Die dave gast weer.'
'Wat een sukkel.' Zegt hij terwijl hij zijn handen in vuisten vouwt.
'Gast blijf rustig. We moeten gewoon zorgen dat er altijd iemand bij haar is want als iemand haar weer lastig valt dan zakt ze in en dat weet je.'
'Ja dat weet ik maar ik zit in een andere klas als haar. Was jill niet bij haar?' Vraagt hij lichtelijk geirriteerd.
'Nee, die was weggelopen en we zitten allebei in een andere klas.'
'Sophie, waarom duurt het zo lang? Staan jullie te zoenen ofzo.' Hoor ik isa lachend roepen
'We bespreken dit straks wel via whatsapp.' Zeg ik nog snel tegen nick en loop naar isa.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Heey mensen, ik weet dat het nog allemaal vaag is enz. Maar dat komt nog allemaal.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en zo niet geef me een paar tips?
Alvast bedankt!x A
JE LEEST
that little happy girl (dutch)
Teen FictionDit verhaal gaat over een meisje genaamt isabell. ze heeft vanalles meegemaakt en door deze dingen zit ze heel erg met haar zelf in de knoop. ze denkt dingen die waarschijnlijk helemaal niet waar zijn. als het je leuk lijkt lees vooral verder. enjoy...