Doma z ligy

57 2 0
                                    

    Lux se po dlouhé době vrátila domů z ligy. 

,, Po dlouhé době doma" řekla Lux ,,Demacie chyběla jsi mi"

Byla ráda, že je doma, ale delší dobu neuvidí Ezreala. Měla co dělat, aby si nevšimnul, že ho má tajně ráda. Lux si povzdychla a zamyslela se. Mezitím  Ezreal dostal misi zmapovat tajné chodby Demacie, přece je průzkumník.

,,Demacie? Možná požádám o pomoc Lux." přemýšlel Ezreal jak by mohl misi ulehčit. 

  Ezreal vyrazil do Demacie splnit úkol. Když dorazil do Demacie ptal se obyvatelů, jestli nevědí kde bydlí rodina Crownguardů. Jedna postarší žena ukázala na velkolepý dům.Ezreal  zaklepal na dveře a čekal dokud mu někdo neotevře. Dveře se otevřely a v nich stála Lux.

*červená se* ,,Ahoj Ezreale" pozdravila ho Lux

,,Ahoj Lux, potřeboval bych s něčím pomoct" pousmál se Ezreal.

,,A o co jde?" zeptala se Lux

,,No dostal js....." Ezreala přerušil křik z domu.

,,Lux! Kdo tam je?" zakřičel Garen, který přerušil Ezreala.

Garen vešel do dveří. Jakmile uviděl Ezreala, podíval se na Lux. Lux se jen pousmála a koukla se na svého staršího bratra. Garen neštvaně odešel.

*začala se znovu červenat* ,, Povídej Ezreale."

*zasekl se, ale hned odpověděl* ,,No dostal jsem tady misi zmapovat tajné chodby, řekl jsem jestli by nebylo lepší vzít někoho kdo zná Demacii líp. Nechtěla bys mi pomoct ?" *začervenal se*


League of Legends-Lux and EzrealKde žijí příběhy. Začni objevovat