,,J-j-j-já ? a s tebou? na misi ?"
Lux se začala ještě více červenat. Nevěděla co má dělat a tak se jen usmívala.
,,Pomůžeš mi?" zeptal se Ezreal a nezapomněl na svůj milý úsměv.
,,J-jo pomůžu" vzchopila se. ,,Jen si pro něco skočím"
Lux vběhla do domu a utíkala do svého pokoje. Vzala tašku přes rameno a do ní hodila knížku. Ještě vzala svojí hůl a udělala svačinu.
,,Kam jdeš?" zeptal se naštvaně Garen. ,,Doufám, že nejdeš nikam s tím blonďatým blbcem."
Lux se jen na něho podívala a vyběhla z domu. Chytla Ezreala za ruku a běžela s ním pryč.
,,Lux kam běžíme?"
,,Co nejdál o mého bratra."
Ohlédla se za sebe a utekla do blízkého lesa.
,,Lu..."
,,pštt, možná jsme ho ztratily" zašeptala Lux ,,Omlouvám se za svého bratra."
,,To je v pořádku,ale co mise?"
Lux vzala svojí knihu a začala listovat.
,,Co to je?" podíval se Ezreal na knihu.
,,V ní se píše o historii Demacie, je tam něco o tich tajných chodbách."
Ezreal jen přikývl. Potom se začal koukat na Lux. Stále se jen usmíval.
,,Mám to!" vykřikla
Lux s Ezrealem šly najít vchod do tajných chodeb. Když dorazily k prvnímu vchodu, Lux se zastavila.
,,Děje se něco Lux?"
,,ne, můžeme jít"
Lux posvítila na cestu. Všude byly pavučiny. Chodby byly ozdobené, ale v strašném stavu.
ČTEŠ
League of Legends-Lux and Ezreal
FanfictionJe to spíš ze zábavy a ještě omlouvám se za nějaké pravopisné chyby.