1.

33 3 2
                                    

Hier stond ik dan net zoals elk weekend in de club in het uitgaan centrum van Amsterdam, trouwens ik ben Shania 20 jaar en liefde? Dat ken ik niet alleen het gezellige gedeelte ervan het genot.

Ik stond als gewoonlijk weer is bij de bar 'Senna shot!' Ja zo vaak kom ik hier dat ik de barman ze naam ken wat erg ik weet het, al snel wordt er een glaasje gevuld met drank voor me neer gezet ik slik deze in een keer naar achter 'dus wie is je prooi deze keer' zegt Senna terwijl hij me aankijkt. Ik lach en laat mijn ogen rond gaan over de dansvloer 'mhmm wat denk je van die' zeg ik terwijl ik naar de jonge knik die met een vriend staat 'go girl' zegt Senna terwijl hij nog een shot voor me neerzet en een speelse klap tegen mijn schouder aangeeft.

Als ik dat shotje ook naar achter heb gegoten pak ik mij clutch van de bar af en loop ik op mijn hakken richting de dansvloer waar ik al snel begroet wordt met een lach van Kiki 'en je prooi gevonden?' Ik glimlach naar d'r en knik 'oeh en wie is het voor deze avond dan mevrouw' zegt ze lachend, ik lach ook en sein naar de jongen met het zwart/blonde haar 'geef mij ze vriend maar hoor' zegt ze met een knipoog 'ready for action?' Vraag ik aan d'r en al snel knikt ze.

We lopen op de jongens af en ik zet mijn mooiste glimlach op als ik op mijn (prooi) af loop , 'Hey Shania' zeg ik met een knipoog 'Jai' zegt hij met een glimlach. Al snel raken we in gesprek 'wil je wat te drinken? Op mijn kosten natuurlijk!' Ik knik glimlachend en loop met hem naar de bar ik zie hoe Senna me al grinnikend aan kijkt ik knipoog naar hem, 'the usual' zeg ik tegen Senna en hij begint al aan mijn drankje 'dus je bent een bekende hier?' Vraagt Jai aan mij en hij legt het geld neer op de bar, ik knik en glimlach naar hem 'Ik hou wel van wat feestjes' mijn drankje wordt neergezet ik proost mijn drankje met Jai 'op een fijne avond' zeg ik met een knipoog meteen begin ik mijn drankje op te drinken.

--

Op het einde van de avond is het tijd dat ik mijn slag sla, ik heb hem al behoorlijk wat opgefokt mede door sensueel met hem te dansen en wat kusjes in zijn nek te plaatsen, ik draai me naar hem toe 'Mag ik met je mee?' Vraag ik met mijn meest onschuldige stem. Hij kijkt me grijnzend aan 'maar natuurlijk babe' hij pakt mijn hand vast en loopt met mij de club uit, hij fluit voor een Taxi en we stappen meteen in.

Als we eenmaal zitten besluit ik om hem nog meer op te fokken, ik plaats wat kusjes in zijn nek en plaats mijn hand op zijn boven been en ik beweeg mijn duim wat heen en weer ik zie hoe hij zijn kreunen in probeert te houden 'wacht maar babygirl' fluistert hij met een schorre stem in mijn oor.

Als we uit eindelijk bij zijn huis blijkt zijn aangekomen stappen we de Taxi uit en betaalt Jai de taxi, hij pakt mijn hand vast en drukt op de deurbel. Of toch niet zijn huis er wordt open gedaan door dezelfde jongen waar Kiki mee was hij staat alleen in zijn boxer en rent al snel weer naar boven. Zo denk ik bij mezelf Kiki is het ook weer gelukt, ondertussen zijn we aangekomen in blijkbaar de logeer kamer. Al snel word ik ruw tegen de muur aan gedrukt en voel ik zijn handen en lippen over heel mijn lichaam en al snel volgt van het een het ander.

----------

De volgende ochtend word ik wakker naar een Aziatische uitziende jongen, al snel kijk ik op mijn telefoon en zie ik dat het zes uur s'ochtends is. Ik sta snel op en trek zo snel mogelijk mijn kleren aan, ik pak pen en papier 'bedankt voor vannacht Jai xoxo Shania' ik trek het papiertje los van de stapel en leg het op het bed ik verzamel me tasje en me spullen. Ik loop naar beneden terwijl ik het nummer van de taxi in tik en ik loop naar buiten al snel steek ik een sigaret op om de tijd te doden voordat de taxi d'r is. Nog geen twee minuten later komt de taxi de straat in gereden, ik stap gelijk in en wijs hem richting mijn huis.
--

Eenmaal aangekomen bij mijn huis gooi ik snel de deur open en loop ik regelrecht door naar de keuken waar ik een breed glimlachende Kiki zie zitten. 'Zozo je hebt het goed gehad he vannacht?' Vraag ik lachend terwijl ik wat drinken voor mezelf in schenk, 'zeg dat wel ze hebben gelijk joh die Spaanse zijn wild' zegt Kiki met een knip oog. 'Nou over een ding liegen ze' zeg ik grijnzend terwijl ik me naar Kiki draai die me vragend aankijkt 'over het fabeltje dat Aziaten een kleine hebben' zeg ik lachend en al snel hoor ik hoe Kiki lacht 'Nou dan is dat ook weer uit de wereld toch?' Zegt ze glimlachend. Ik knik instemmend en neem een slok van me drinken 'Blijvertje of niet' vraagt ze aan me 'Liefje je weet dat ik geen blijvertjes heb en nooit niet zal hebben je weet dat ik alleen het genot wil en niet het gezeik' zeg ik tegen d'r met een glimlach terwijl ik plaatsneem op de keuken kruk naast d'r.

'Shan kom op je kan niet voor altijd zo blijven je kan niet voor altijd one night stands hebben' ik zucht omdat ik weet dat ze gelijk heeft 'maar het lijkt me gewoon niks dat vast zitten aan een persoon' zeg ik terwijl ik op me lip bijt.
'Probeer het is en oordeel dan' zegt Kiki met een knip oog en ik knik instemmend.

Heb ik spijt van vannacht? Oh nee totaal niet. Zou ik hem nog vaker willen zien? Dat wel. Ga ik hem nog vaker zien? Waarschijnlijk niet. Waarom niet? Zo gaat het altijd.

RunawayWhere stories live. Discover now