Ik hoor het deuntje van mijn telefoon ik bekijk mijn beeldscherm 'New message onbekend nummer' ik zucht en open mijn telefoon om het bericht te bekijken.
Als ik het bericht heb gelezen kijk ik Kiki streng aan die naar me glimlacht 'wat nou hij was leuk! Het moest er ooit van komen' zegt ze en ik zucht, 'uhm ja hoor lijkt me leuk waneer en waar had je in gedachten?' Typ ik terug terwijl ik op verzend druk, ik sla zijn nummer op als 'Jai' en zucht 'waarom hij kiek?' 'Waarom niet hij is kei aardig toch!' Ze heeft gelijk en ik knik al snel krijg ik een appje terug 'Wat dacht je van vandaag 2 uur en ik kom je ophalen X Jai' 'Ja is goed hoor! Mijn adres is stuivesantplein 44 zie je dan X Shania'
'Nou je hebt je zin' zeg ik tegen Kiki die al snel breed glimlacht 'Waneer dan?' 'Vandaag 2 uur hij komt me hier ophalen' al snel springt Kiki omhoog, 'je moet je gaan klaarmaken kom ik help je wel' zegt ze terwijl ze me hand vastpakt en me mee naar boven trekt.
Eenmaal aangekomen boven staat Kiki te snuffelen terwijl ik op me bed zit en me social media bekijk dan verschijnt er een melding op insta '@Jaiwowor volgt je nu' ik besluit een kijkje op zijn pagina te nemen en hem terug te volgen al snel zie ik dat hij veel volgers heeft ik frons mijn en bekijk zijn foto's. Al snel ben ik er achter gekomen dat hij in een boyband zit genaamd B-brave.
Kiki heeft inmiddels al wat setjes voor me klaar gelegd 'nou kom op dametje show is iets' zegt ze lachend en ze neemt plaats naast me ik sta op met een zucht en begin de setjes aan te passen, als ik eenmaal alle setjes af ben gegaan sta ik nog steeds in het laatste setje 'ja dit is m hou maar aan' knikt ze met een glimlach. Al snel word ik neer geduwd door Kiki in mijn bureau stoel en begint ze mijn haar te krullen en mijn make-up te doen als we eenmaal klaar zijn is het kwart voor twee.
Ik klets nog wat na met Kiki en al snel hoor ik de deurbel, ik sta snel op en open de deur met mijn mooiste glimlach 'You ready' zegt Jai ik kijk hem na terwijl ik op mijn lip bijt. Al snel knik ik en pak ik mijn tasje terwijl ik gezamenlijk met hem richting zijn auto loop 'Dus waar gaan we naartoe' 'Nou ik hoop dat je van Sushi houdt' zegt hij met een glimlach terwijl hij zijn ogen op de weg houdt.
----
Al snel zijn we aangekomen in een chique sushi restaurant, terwijl ik de menu kaart bekijk voel ik hoe hij mij aanstaart. Ik kijk hem vragend aan en hij glimlacht wijd naar me terwijl hij mijn hand vast pakt 'Je bent echt heel mooi Shania' ik glimlach en schud me hoofd 'doe niet zo overdreven joh' zeg ik en neem al snel een slok van mijn wijn, 'dat doe ik niet ik vind je oprecht heel mooi' ik voel mezelf blozen maar om het te verbergen bekijk ik al snel de grond.
Na vier rondes besloten we beide dat we vol zaten en dat we zouden gaan, terwijl we hand in hand het restaurant uit lopen hoor ik hem vragen 'wil je misschien wat door de stad lopen' ik knik instemmend en al snel drukt hij een kus op mijn wang. Ik glimlach en loop met hem door de stad al snel zien we een wat oudere verwaarloosde man rozen verkopen, Jai laat mijn hand los en loopt richting de man nog geen minuut later komt hij terug met een roos in zijn handen die hij mij overhandigt.
Hij glimlacht naar me terwijl hij mij de roos overhandigt 'Sorry dat het zo lang duurde maar ik moest de mooiste roos uitzoeken een roos die net zo mooi is als jij' zegt hij dan en al snel voel ik mezelf al weer rood worden in me gezicht 'Dankjewel' mompel ik verbaasd en verlegen. Ja ik ben verbaasd ik heb nog nooit zulken complimenten gekregen en ik heb nog nooit zoiets moois gehad van niemand niet.
Na dat we bijna 10 minuten hebben gelopen nemen we plaats op een bankje, ik rust me hoofd op Jai zijn schouder en inhaleer nogmaals de geur van de roos met mijn ogen gesloten. Terwijl ik dat doe hoor ik een klik van een camera, ik open mijn ogen weer en ik zie hoe Jai zijn telefoon voor mij houdt waar een foto op te zien is dat ik aan de roos ruik en mijn hoofd op zijn schouder leun terwijl hij groots glimlachend op mij neer kijkt. 'Mag ik deze online zetten' vraagt hij dan 'als jij dat wil mag je dat' zeg ik met een glimlach.
Als we wat foto's en conversaties verder zijn besluiten we het om het een dag te noemen ik zit nu in de auto met Jai naast me terwijl hij zachtjes meezingt met de radio, ik bekijk hem met een grote glimlach die van oor tot oor is. Wat is hij toch eigenlijk mooi, en wat is hij lief sinds waneer heb ik dit verdiend? Denk ik bij mezelf maar al snel wordt ik uit mijn gedachtes wakker gemaakt 'we zijn er liefste' zegt hij terwijl hij mijn deur openhoudt 'oh sorry ik was eventjes in dromenland' lach ik terwijl ik uit stap.
Hij begeleidt me naar mijn deur terwijl we elkaars handen vasthouden, we keren naar elkaar toe als we de deur hebben bereikt 'Het was echt heel leuk bedankt Jai' 'Het was mijn genoegen ik zou het graag nog een keer over willen doen' zegt hij met een glimlach. Al snel voel ik mezelf weer blozen en besluit ik om naar mijn voeten te kijken, ik voel hoe er een vinger onder mijn kin wordt geplaatst en al snel kijk ik hem aan in zijn oh zo mooie ogen en ik zie hoe hij begint in te leunen. Zijn voorhoofd raakt de mijnen en zijn neus inmiddels de mijne ook, 'mag ik' mompelt hij ik knik en sluit mijn ogen al snel voel ik zijn zachte lippen tegen de mijnen gedrukt. Als we eenmaal onze lippen van elkaar af hebben kijken we elkaar in de ogen aan, ik bijt al snel op mijn lip 'Dit wou ik al heel de dag doen' mompelt hij dan en al snel glimlachen we beiden.
'Zie ik je snel?' Vraagt hij dan 'Ja je zult me weer snel zien' zeg ik terwijl ik mijn deur open en naar hem glimlach, ik plaats een kus op zijn wang 'Tot ziens Jai' 'Tot ziens Shania' zegt hij met een glimlach. Hij draait zich om en begint richting zijn auto te lopen ik doe al snel de deur dicht en loop richting de woonkamer.
Als ik de woonkamer in loop word ik meteen opgewacht door een groots glimlachende Kiki 'En hoe was het?!' Vraagt ze, ik glimlach groots en val met een blije zucht neer op de bank 'Het was geweldig'