Μερια Τζω
Περιμενα τον Nick εξω και καποια στιγμη τον βλεπω και του φωναζω να έρθει όταν έρχεται βλεπω τα κορίτσια να ερχονται απο πισω απο τον Nick και μ φωνάζουν (Ο Νick ειναι ο κολλητός μ που μένει λίγο μακρυά και ηρθε λίγες μέρες να μείνει στο σπίτι μ για να με δει)
(Σια)-Τζω περιμενε ρε που πας
(Τζω)- Αα Nick απο εδω οι κολλ μ η Σια η Ρια και Κατρίν κορίτσια απο εδω ο Nick τα κορίτσια
(Σια)-Γεια
(Ρια)-Γεια
(Κατριν)-Γεια
(Nick)-Γεια σας κορίτσια
(Τζω)- Λοιπον κορίτσια εγω θα παω να δειξω το μερος στον Nick θέλετε να ερθετε μαζι μας
(Ολες μαζι)-Ναι θα έρθουμε
(Τζω)-Ωραια παμε να αφήσουμε τα πράγματα μας και ξεκιναμε
Απαντανε ολοι ντάξει και ξεκιναμε να παμε στα σπιτια ολων και να ξεκινήσουμε.Μετα απο ενα 2 ωρο δειξαμε ολα τα μερη και καθησαμε στην καφετέρια και λεγαμε διαφορά μεχρι που ηρθε η ωρα θα φύγουμε να παμε σπιτια μας.
Οταν εφτασα στο σπιτι ανεβηκα στο δωμάτιο και αρχισα να διαβαζω μεχρι που με πηρε ο υπνος.
Το επομενο πρωι σηκώνομαι πηγαινω στο μπάνιο και φτιαχνομαι ετοιμάζομαι και παω στο σχολείο εκει βρηκα τα παδια και καθησαμε σε ενα παγκακι και μιλουσαμε.
Καποια στιγμη εκει που ολοι κοιτουσαμε το κενο ρωτάει ο Nick
(Nick)-Καιι για πείτε κορίτσια εχετε αδερφια?
(Ρια)-Ναι ενα μικρο που ειναι 5 χρονών
(Σια)-Εγω εχω ενα που παει 3 Λυκείου αλλα ειναι σε αλλο Σχολείο
(Κατριν)-Εγω εχω 2 εναν που παει τριτη Δημοτικού και εναν που παει 2 Λυκείου αλλα και αυτος ειναι στο ιδιο Σχολείο με της Σιας και ειναι κολλητή.
Χτυπάει το κουδούνι και βγαίνουμε εξω ευτυχώς ο Nick ξεχασε οτι δεν απαντησα στην ερωτηση και μιλουσαμε κανονικα δεν ειπαμε κατι ιδιαίτερο απλα καθόμασταν μέχρι που ξανα χτύπησε το ηλίθιο κουδούνι για μεσα. Σημερα ευτυχως ειχαμε 4ωρο και τελειωσαν γρηγορα η ωρες και πηγα ξανα στο σπίτι να διαβασω και μετα να παω στο μαθημα χορου.
Μετα απο 1 ωρα που εκανα να διαβασω πηγα που προσπάθησα βασικά γιατι με πείραζε ο Nick συνεχως αλλα τά κατάφερα φάγαμε το φαγητο που ειχε ψήσει η μαμα μ και μετα ετοίμασα τα πράγματα μ για να φυγω επειδή όμως δεν είχα που να αφήσω τον αγάπημενο μ κολλητό τον πήρα μαζί μου.
Μετά από μια ώρα μπαλέτου πήγαμε σπίτι και καθησαμε λίγο εγώ ειμουν κουρασμένη και ξάπλωσα και αφού ο Nick δεν είχε τι άλλο να κάνει ξάπλωσε και αυτός μαζί μ και ήταν 9και κάτι οπότε κοιμήθηκαμε αφού με πείραζε καμία ώρα.
YOU ARE READING
Μια ζωή μια στιγμή
Teen FictionΜια ζωή μια στιγμή είναι όλα.Εκεί που δεν το περιμένεις μπορεί να αλλάξουν τα πάντα από λεπτό σε λεπτο,μην κάνεις σχέδια άστα να βγουν αυφθορμητα πότε δεν ξέρεις τι μπορεί να αλλάξει... Πολλές φορές λένε Όταν κάνεις σχέδια ο Θεός γελάει οπότε μην τ...