Dersteydik ben kurt adamın var olup olmadığını düşünüyordum ve kendi kendime acaba gerçek mi diye düşünüyodum eve varınca bu düşünce beni rahat bırakmadı ve dayanamayıp ormana çıktım gece geç saatlere kadar durup araştırma yaptım bir mağara gördüm, dışarda kan izleri vardı ve birkaç iskelet!! yavaş yavaş içeri girdim garip garip sesler geldi ve git burdan diyodu bende o zaman biraz tedirgin olmuştum ama hala hiç bişey bitmemişti yarın gene gelip araştırıcaktım
Ertesi sabah okula gittiğimde en yakın arkadaşım olan jake'e bu olayı anlattım ve bize gelmesini söyledim Akşam bize gelince onla birlikte ormana doğru gitmeye karar verdik.
El fenerlerimizi alıp yola koyulduk. İçimizdeki korkuları bastırıp karanlığa doğru yol alıyorduk. Ormanın derinliklerinden birden bire bir ulama sesi duyduk ve ne kadar korksak da o sese doğru ilerledik ve bi baktık ki kurt adam uluyor jack'e sessiz ol dedim. yavaş yavaş sese doğru yaklaşırken jack bir dal parçasına bastı. kurt adam bizi gördü ve kaçtı. jack dikkatsizliği yüzünden kurdun kaçmasına üzülmüştü. çok yaklaşmıştık çünkü ama jack dal parçasına basınca her şey en başına dönmüştü. onu teselli etmek için 'üzülme yarın daha dikkatli olup araştırma yaparız.'dedim. oda biraz gülümsedi ve evin yolunu tuttuk ona bizde kalır mısın dedim oda tamam olur dedi eve geldiğimizde yatma vakti gelmişti annem hadi yatın dedi ama biz kurt adamı unutmamıştık annem gidince ışığı kapadı ben el fenerimi alıp kitaplığıma doğru gittim oraları karıştırırken bitane kitap yere düşmüştü ona doğru yönelince ne göreyim kitabın ismi kurt adamın sırrı hemen jack'in yanına gittim battaniyeyi üzerimize örttük ve kitabı okumaya başladık.
Kitabı okudukça uykumuz kaçıyor yeni yeni şeyler öğreniyorduk. Aslında büyük bir yanlış yapmıştık. kitapta dolunay zamanlarında kurt adamlarının en tehlikeli olduğu zaman olduğu yazıyordu ve bu gece ay hiç olmadığı kadar büyük ve parlaktı. Bu işin içinde bir sır vardı ama biz bilmiyorduk çünkü kurt adam bize zarar vermek yerine bizden kaçmıştı. Bir türlü anlayamıyorduk ne olmuştu?
Kafamızda bu soruları sorgularken okuduğumuz her cümleyle şaşırırken uykuya dalmıştık. Ertesi sabah içimizdekileri bastırıp okula doğru yol aldık. Öğle paydosunda jack'le konuşmaya başladık çok samimi olmuştuk ona ilk kez içimi açmış ve ben daha çok küçükken babamın bizi bırakıp gittiğini, bir daha da geri dönmediğini söylemiştim.".
Jack kurt adamın bize zarar vermemesini hatırlayıp babanı bir daha hiç görmedin mi dedi bende yıllardır görmediğimi ve artık yüzünü bile hatırlamadığımı söyledim jack kurt adamın belki babam olabileceğini söyledi. Dün gece okuduğumuz kitapta eskiden kaybolan insanların kurt saldırısının ardından kurt adama dönüşebildiğini okuduğunu söyledi.Çok şaşırmıştım çünkü bunu hiç düşünmemiştim belki bu benim için bir ipucu olabilirdi bunu araştıracaktık