Annem bana bunu hemen araştırmalıyız oğlum dedi. Bende tamam anne dedim. Ertesi sabah jack'e anneme bu olayları anlattığımı ve bugün yine ormana çıkacağımızı söyledim ders zili çaldı ispanyolca dersi çok sıkıcıydı bende kurt adamı gördüğüm kadar ki resmini çizmeye başladım okul bitince jack le beraber evin yolunu tuttuk eve giderken ormanın arasından bir ses geldi bi baktıkki kurt adam ağaçların arasından bakıp ortadan kayboldu eve gelince annem maşallah bütün herşeyi hazırlamış ve özellikle birşey dikkatimizi çekmişti annem halatlardan oluşmuş bir tuzak yapmıştı. Annem: Eeee nasıl olmuş çocuklar dedi. Bizde çok güzel olmuş dedik çünkü artık kurt adamla konuşup babam olup olmadığını öğrenmek istiyoduk. Annem hadi yemek yeyip çıkalım dedi. Bizde hemen sofraya koştuk. Annem yemekte kurt eti var dedi bizde korkmuştuk babam olabilir diye annem bi açtı yemeği bizim en sevdiğimiz yemek pizza vardı meğersem annem bize şaka yapmış.
Hemen eşyalarımızı alıp yola koyulduk. Uzun bir yürüyüşten sonra ormanın derinliklerinde kurt adamla karşılaştık. Bizi görünce illa kaçıp giden kurt adam bu sefer yanımızda annemi de görünce donup kalmıştı. Sanki annemin gözlerine bakıp yardım diliyordu. Tuhaf, duygusal bir an yaşıyorduk. Jack ile biz de şaşırmış ve nasıl davranmamız gerektiğine karar veremiyorduk. Annem kurt adama yaklaşmaya başlamıştı yavaş yavaş yanına yürüyordu. Kurt adamsa kımıldamıyordu. Onlara bakakalmıştım ki jackın koşuşturmasıyla dikkatim dağıldı. Jack kendine gelmiş ve annemin evde hazırladığı tuzağı kurmaya başlamıştı. Eğer ki kurt adam babamsa onu tuzağa düşürecektik. Jack tuzağı aldı ve bana bir ucunu verdi ve kurt adamın üzerine attık kurt adam tuzağa düşmüştü ama hala kımıldamıyodu şok halinde sadece anneme bakıyordu.
Tuzakla birlikte kurt adamı alıp eve getirdik tabi buda bizim için yorucu oldu. O şokla kurt adam bayılmış olmalı eve vardığımızda onu hemen odama çıkarıp kitledik. Onunla iletişim kurabilmemiz için ayılmasını beklemek zorundaydık. annem bize sıcak çikolata yaptı ve televizyonun karşısına geçtik televizyonu izlerken yukardan bir patırtı koptu ve birlikte yavaş yavaş yukarı çıktık bir de baktık ne görelim kurt adam kalkmış ama bizden korkuyodu bizde ona sakin ol kurt adam dedik.