Yaz tatili bitmişti ve ben sonunda liseye başlıyordum.Çok heyecanlıydım.Teog bitmişti,balo bitmişti,ortaokul bitmişti ve yanında tüm ameleliklerde gitmişti,bir bakıma...Ve şimde lise başlıyordu,Lise,Lise aşkı...Nasıl olacağını hayvan gibi merak ediyordum.Bunun üzerine hayaller kurmaya başladım ve bir süre sonra yavaş yavaş gözlerim kapandı.
****
-Alya!
Bu hırsız benim adımı nereden biliyordu?!
-Telefonumu bırak seni pislik yalak!
diye çemkirip suratına yumruğu geçiriverdim.Whohooo!Ucuz atlattım.Evet,bazen biraz çirkefleşebiliyorum.O anda alarm sesi tüm sokağı doldurdu.
-Kapat o lanet olası alarmı götelek herif!
Ve bu seferde tekme yedi kasıklarına!Tamam,bayağı çirkefleşebiliyorum.Ama ben her zaman haklıyımdır bunu herkes bilir yoksa...
pekiii...Bu bir tehdit miydi?
EVET!
Her neyse,alarm susmuyordu ve bu sefer sesin geldiği yöne gittim ve önümde gördüğüm kocaman ''SUSTUR''tuşuna bastım.
Bir dakika hala susmadı art arta 30 defa bastım(abartıyorum canım...)ama susmadı ağzına sıçtığımının sesi!
Ve uyandım.Annem ağzıma sıçacakmışcasına suratıma bakarken saati gösteriyordu.
Boş boş baktım ve SİKTİR!
Lisenin ilk gününden geç kalacaktım biraz TEMPO!HADİ DOSTUM!
Kendi kendime gaz verirken banyoya uçtum ve dişlerimi fırçalayıp saçımı taramaya başladım.Saçlarım normalde düzdü ama akşam yatarken topuz yaptığım için dalgalı duruyordu ve bu benim hoşuma gitmişti,hem gri gözlerimle çok güzel duruyorlardı.Saçlarımı kendi haline bırakıp yana attım ve aynaya baktım.YOK ARTIK!Kirpikler dümdüz dudak kuru bir tek saç düzgündü.Hemen makyaj çantamdan parlatıcımı ve rimelimi çıkarttım.Ruj sürmeyi pek sevmem bu yüzden kırmızı parlatıcımı sürdüm ve iki kat rimel sürdükten sonra banyodan çıkıp üstümü değiştirmek için odama yöneldim.İlk gün serbest giyinecektik ama hiçbir şey hazırlamamıştım. Altıma siyah yırtık kotumu geçirdim üstüme ise yarım kısa kollu beyaz t-shirt'ümü geçirdim ve siyah bilekliğimi taktım.En sevdiğim aksesuarımdı o benim.Sonra yeni aldığım siyah sırt çantama defterimi ve kalemliğimi koyup yan gözlerine gözlüğümle anahtarımı koydum.Saat 9.00'a geliyordu hızlı olmam lazımdı.Beyaz boğazlı spor ayakkabılarımı giydim ve üstüme siyah paltomu geçirip evden çıktım.
****
Cihangil Lisesi...Burası çok güzel ve büyüktü!İçimde çok garip bi his vardı,korku,heyecan,stres,mutluluk karışımı birşeydi.Boğazım kurumuştu.Heryerde birbirinden farklı tipler vardı.Ve ilk bankta bir grup vardı.O grubun başı olarak tahmin ettiğim kumral saçlı yeşil gözlü manyak derecede meteor olan çocuk bana bakıyordu ve gözlerini benden hiç ayırmıyordu,buraya ait olmadığım çok mu belliydi?Bilmiyordum.Cesaretimi topladım,yutkundum ve çocuktan gözlerimi ayırıp okula adımımı attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Lisesi
Teen FictionOrta düzeyde maddi duruma sahip olan Alya'nın zenginlerin bulunduğu Cihangil lisesine başlamasıyla değişen hayatı bakalım ne gibi şeyler çıkaracak önüne...