Autobots og Deceptikons er i krig og den eneste som kan redde de er et hemmelig våpen et menneske barn som er egentlig en robot som har krasjlanda på jorda, og hennes navn er Blackgirl.
Jeg var på skolen. Det var siste time og jeg skulle ha svømming. I slutten av timen tok noen ryggsekken min og hev den uti vannet. «nei, stop jeg har ikke flere ryggsekker» «drit nå jeg i» sa jenta. Jeg hoppet uti med kler og svømte etter den. Det var en liten luke som åpnet seg og sugde inn brillene mine. Jeg svømte etter den før jeg viste ord av det ble jeg dratt inn. Jeg ble skylt ut i en gang så var så stor at det kunne være 5 hus oppå hverandre helt opp til taket. «hva for et sted er dette» tenkte jeg. Jeg hørte noe kom mot meg så jeg gjømte meg i en liten sprekk. Det var en gigantisk robot, jeg ble redd og gjekk lengre inn i sprekken. Den stoppet opp så ned og tok opp ryggseken min. Jeg ville rope til han at han skulle slippe den men jeg tørte ikke. Han sa «det er menneske vi leter etter sine briller» så gjekk han tilbake fra der han var kommet fra. Jeg fulgte sakte etter. Jeg kom til et stor rom som var større en 8 hus og inn gjennom rommet var det flere roboter. «Optimus Prime, se her det er mennesket sin ryggsek» sa han som hadde tatt min rygsekk. «bra jobba Ratchet, Bumbelbee ta å slet hukommelsen til de i svømme hallen vi må finne ut hvor jenta befinner seg» roboten han kalte Bumbelbee sa noe og gjorde som han sa. Jeg kom borti en boks med i et uhel som datt i gulvet. Robotene så på meg jeg ble redd og begynte og løpe til bake fra dit jeg kom, men jeg løp rett inn i en annen robot han løftet meg opp og jeg skrek. «Optimus hvem er dette?» «Ratchet hvis oss bilde avjenta» han fant et bilde av.. meg. «det er henne, Ironhide sett henne ned» han gjorde som han sa. «hvem er dere og hva vil dere meg?» «spurte jeg forsiktig «vi vil bare snakke» « vi har kanskje kommet lit skjeft ut mitt navn er Optimus Prime» «mitt navn er Ironhide» «mitt navn er Ratchet» «mitt navn er Jazze» « hans navn er Bumbelbee» sa Optimus. «Kan han ikke snakke?» spurte jeg. «han ble skadd i stemme bonde i kamp» sa Retchet «men hva vill dere meg?» «vi vil deg ikke noe vondt, men vi trenger din hjelp» han forklarte meg hvem de var og hvor de kom fra. Om krigen på Cybertron og Deceptikonene. «men hva har det med meg å gjøre?» «du er viktig for oss, kanskje mer viktig for deceptikonene» «men jeg vill ikke være med på dette, jeg vil hjem» så løp jeg min vei «skal jeg hente henne?» lurte Ironhide på «nei, Bumbelbee vil gå og snakke med henne» da jeg var kommet meg litt unna kom Bumbelbee kjørene etter meg. Jeg var kommet et stykke da jeg hørte brak rett oven for meg jeg stoppet opp og så opp. «hva er det» tenkte jeg. Den gule bilen kom så jeg og så ble noen eller noe sint Oppen ifra og slo ne i taket igjen og det knuste. Bumbelbee transformerte og så opp det kom noe som lignet en hånd ned fra taket som slo til Bumbelbee. Jeg skrek nei og løp mot han, men jeg ble slåt til av hånden og det siste jeg husker var at jeg ikke kunne føle grunn under meg og så ble alt svart.
«Hva er den lyden?» sa Ratchet «kom vi får sjekke det ut» de kom akkurat i tide til og se at en hånd slår ned Bumbelbee. De ser på meg «han er ute etter Jenta» Optimus løper mot meg men han blir stanset av steinene som raste ned og så hører han at Birte skriker og så blir alt stille. «Deceptikonene tok henne noen må hjelp Bumbelbee og noen andre Birte» Optimus gjekk tilbake til ratchet «jeg, Ironhide og jazze drar for og hjelpe Birte og du Ratchet hjelper Bumbelbee» «den er grei Prime» så dro de for og hjelpe Birte.
Jeg våknet av lyden av et fly. «Hvor er jeg» sa jeg lavt jeg kikket ut vinduet og ble livredd jeg var høgt oppe i himmelen ute på havet. Jeg satt bak der piloten skulle sitte. Jeg spurte «hvem er du og hvor er jeg?» jeg spurte igjen og så titten jeg fram foran meg. Det satt ingen i sete. Jeg skrek så høgt jeg kunne «HJELPPP» « ikke skrik» sa noen «hvor er du, hvorfor er det ingen som styrer flyet?» «jeg styrer det» «men hvem er du?» «jeg er din venn, mitt navn er Starscrim» «jeg reddet deg fra Deceptikonene» «hæ?» «han så kalte Bumbelbee var en Deceptikons. Samme er alle de andre» « er det sant?» «ja, det lover jeg deg» jeg følte meg med et lit tryggere. «men hvor fører du meg?» «til min herres base han vil passe på deg. «kan du være med meg?» «ja da bare slapp av og nyt turen» inn gjennom luft ventilene kom det en gass som gjorde slik at jeg ble trøtt og sovnet i sete.
YOU ARE READING
Transformers
Science Fictionhandler om optimus prime og blackgirl. sier ikke mer fordi du må finne ut resten selv ;D