İntikam Haftası

33 1 1
                                    

Merhaba arkadaşlar,ben Jessie16yaşındayım.Küçük bir kasabada ailem ile yaşıyorum ve onaları çok seviyorum.

Yaşadığım kasabanın bi efsanesi var.Eğer geceleyin kasabanın ortasına gidip ''Gelin sizin olmak isityorum'' derseniz  ruhlar sizi acımasız bir şekilde öldürüp sizide yanlarına  alıyormuş,çok saçma.

Cumartesi günüydü saat 11:00 olmuştu. ''Aman tanrım kendime inanmıyorum''evet ilk defa bu kadar geçkalmkmıştım.Fakat bir şeye çok  şaşırdım içreden hiç yemek kokusu gelmiyoru.Aman tanrım korkmaya başladım.Üsütümü giyindim,dişlerimi fırçaladım,saçlarıma hahif şekil verip salona doğru yürümeye başladım.Salona gittiğim de  ne annem nede babam vardı(çok korkmuştum).Bir şey dikkatimi çekti masanın üsütnde   bir not vardı hemen notu elime alıp okumaya başladım.

  Sevgili kızımız

Evet şu an  şoktasın ve korkuyorsun,sakın korkma.Sana heaber vemedik bir haftalığına yurtsışana çıkmamız gerekti.Dün gece çok güzel uyuyordun ve seni uyandırmak ismedik.Merak etme sana yeterince para bıraktık.Tek kalmaktan korkuyorsan bir arkadaşını çağıra bilirsin  bitanem.

                                                                             Sevgilir

                                                            Annen ve Baban

ARKADAŞLAR İLK HİKAYEM Bİ RAZ SAÇMA OLABİLİR AMA DEVAMINI YAZMAK İÇİN ÇABALIYCAM SİZİ ÇOK SEVİYORUM UMARIM BENMİŞSİZİDİR. <3 :D

İntikam HaftasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin