Sabahın köründe ikizimin cırtlak sesiyle irkildim. Hadi tuğçe okulun ilk gününden geç kalmak istemiyorum. Hadi yaa sende amma uyuşuksun yeni okulumuzda ilk günümüz insan biraz heycanlanır. Pardon insandan söz ediyoruz...
Bu benim biricik şımarık tabi ki geveze ikizim özge... Çok tatlı biri aslında. Kumral, beline kadar uzanan kahve hafif kızıla vuran saçları ela gözlü. Fiziği gayet de güzel.
KENDİMİ TANITMAYI UNUTUYORDUM AZDAHA.Ben tuğçe. D:açık tenli belime kadar uzanan sarı saçlarım var. Yeşil gözlüyüm. Konuşmayı pek sevmem. Ama o kadar da sıkıcı değlim.
Galiba.Başımı yastığımın altına koyup duymamazlıktan geldim. Bi dakika bi dakika özge sırtıma atlamış olamaz dı dimi. Ne yazık ki üstümdeki ağırlığın sebebi buydu.
Kafamı kaldırdığımda tamda dediğim gibi özge üstüme çıkmış tepiniyordu. Kızım sen hiç akıllanmayacakmısın he off sabah sabah eziyetsin vallah. Hadi uyuşuk söyleneceğine kalk da hazırlan. Yaa off sen git ben gelmiycem. Özge ayaklarımdan tutmuş sürükleyip yataktan düşürdü. Kızım malmısın gel_mi_yor_um. İyi tamam sen okula gelmiyosun öyle mi? O zaman ben de dün gece babamın arabasını izinsiz alıp sürdüğünü söylerim tamam. Duuuuuurrr özge kalktım bak...Hayin kardeşim gaddar vicdansız. Sen hala söyleniyomusun, yok yok...
Lavaboya girip soğuk bir duş aldım. Gözlerimi ön plana çıkarmak için aylaynırımı belirginleştidim. Saçlarımı dağınık dalgalı topuz yapıp önlerden çıkardım. Doğal görünümlü olsun diye. Parlatıcımıda sürüp aşağı ya indim. Annemle babama günaydın diyip yerime geçtim.