Aşk nedir ?

24 4 1
                                    

Aşk nedir diye sorsanız bana anlatamam size çünkü değişti zaman artık gözlerinin içine bakipda aşık olmak yerine fiziğine aldanipda sevmeler var artık değişti zaman kimse mesafelere kanıp da aşık olamaz çünkü onu tatmin edicek opuscek seviscek kız varken kimse mesafelerin her metrede sevgisine inancak kadar vurulmaz aşka  aslında aşk da sigara gibi ne kadar içersen okadar baglaniyorsun ona biliyorsun aslında içine zararlı olduğunu ama hep istiyorsun onu hani sensiz yapamam diyorlar ya buda ona örnek işte değişti zaman nasıl her markette bir sigara bulabiliyorsan insanlarda okadar küçüldüki her gittikleri yerde bulurlar birini neyse uzatmiyayim bende bir sigara yakayim şimdi     Aşk öyle herkese vurulan bişey değildir kalbi atan atani değil artık vücudu vücuduna değeni seviyorlar anlayın artık değişti zaman önceden o beyaz gelinliği çıkarmadan giremezdin yatak odasına şimdi ufak bir gülümsemen yetiyor. Bi kere sorsaniza büyüklerimize ne zaman opdunuz birbirinizi diye diyecekleri şudur bizim zamanımızda kimse kimseyi opmezdi dokunamazdi kacirirdik diyecek sizde bana diyeceksiniz ki zaman değişti diceksiniz tamam işte bende onu diyorum artık değişti zaman sevenler gelmicek gidenler donmuyecek artık yakın sigaralari gece gökyüzüne bakarız yıldızlar vardır kimileri oldukça parlar kimileri az yanar  hep kayarlar ve sonunda hep erirler biz nerden bilebilirkiz berki bi yerlere giderken eriyorlar işte askda böyle ne kadar yaklaşırsan tam sevgiye okadar eriyip bitiyorsun anlayın artık zaman değişti..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin