2 сезон 1епизод

13 3 0
                                    

Е завърнах се. Сигурно се питате какво стана с мен. Доста неща се промениха. Вече не съм на 18. Доста време мина от последната ни среща. На 35 години съм. Учудващо а? Колко бързо минава времето. Питате се какво е станало след последната ни среща? Ами. Как да ви го кажа. Нещата се объркаха. Приятеля ми. Питате се какво стана с него? От Американската и Руската мафия го търсеха. Той знаеше за това, но не му пукаше особенно. Живееше в Мексико. По ирония на съдбата получи удар и почина точно 3 дни преди да го намерят. Ще попитате за Ема. Ах Ема тя ме остави сам след 10 години брак. Не издържа на това, че след като забременя детето ни почина преди да се роди. Три години години тъгувахме заради тази злополука. Това бяха последните години от брака ми с нея. Един ден просто се събудих и нея я нямаше. Беше ми оставила бележка, на която пишеше, че вече не е щастлива с мен. Така официално се разделихме. А месец преди да си тръгне се разведохме. Пича. Той държи клуб и е много луд. За наказание когато го намерила единствената възврнала се фамилия така го били, че полудял. След свадбата ми с ема си намери жена и след една година се ожениха. Още са си женени, но не са особенно щастливи. Това е за сега. Утре ще ви доразкажа, до тогава.

Пича с черното BMW Where stories live. Discover now