İlk zamandan bu yana kadın ve erkek ilişkileri her zaman sorunlarla doludur. Peki kadınlar ne ister?
-''Ya bunda ne var kadın sevgi ister abi.'' Diyenleri duyar gibiyim. Kadın sadece sevgimi ister ?
Modern zamanın çok çok geçmişine derinlerine inip olaya bir göz atmak gerekir aslında.
M.Ö bilmem kaç Kadın ve erkek ilişkisinin temelleri atılmış . İlk zamanlar sadece üreme, çoğalma amaç. Buraları atlayalım . Neyse Kadın kendini tanımış ne istediğini belirlemiştir. Erkek mi o daha Fil peşinde koşup en büyük payı alma derdinde. Kadının ozamanlarda ne derdi ne isteği olacak abi basit, avlanan filden en iyi kürk bana gelsin , niye moloztaşların karısının kürkü benimkinden büyük vs. bu olacak değil ya. Üşümeyim bir mağaramız olsun aç kalmayalım falandır . Ay kurban oluruz böyle isteklere.
Zaman ilerledikçe insan gelişti , aslında insan değil kadın gelişti ve biz erkekleri geliştirdi. Neyse tabiki zaman ilerledikçe isteklerde artıyor taş çağı bitti, ilk çağ, orta çağ derken kadın mükemmelleşme aşamasına girdi. Tabi bir şey ne kadar güzel olursa maliyeti o kadar artar. kadının istekleri de artmaya başladı. Artık kadın sadece erkeğine beğenilme çabasında değil, artık kadın en iyi olma çabasında, başka kadınların bile kendisini kıskanmasını ister oldu. Biz erkekler de daha safız anasını götümüzü kaşıyıp elimizi koklayıp iyi iyi bugün duşa gerek yok diyoruz. Neyse kadın artık nirvanaya ulaştı artık kendi gelişim sürecini tamamlayıp erkeğini de evrimleştirmek, geliştirmeye başladı. Minnettarız sizlere. Abi bir müddet sonra bizi geliştiren hatunlar artık bizleri beğenmez oldu , bizlere sizinlemi uğraşcam be der gibi bakar oldular ee tabi buda bizde bir ışığa sebep oldu bir aydınlanma geldi bizlere de , o bizi uysallaştıran evcilleştiren kadınları artık biz zaptetmeye çalıştık. Siz kadınlara kendimizi beğendirmek için çalıştık çabaladık. eli yüzü düzgün olan erkekler tipleriyle, diğer kısım çok çalışıp paraları ile sizlere iyi görünmeye çalıştı. Başarabildik mi HAYIR. Artık erkek de kadın da nirvana da herşey tamam şekiller Paris hesabı. Her sorun bitti artık kadını anlama süreci gerçek manada başladı .
Gelelim gerçek konumuza Bir Kadın Bir Erkek'den ne ister? 100 kadın üzerinde bir deney yapmışlar Kadınlar ne ister diye hala net bir şey çıkmamış çünkü daha ilk soru sorulan kadın isteklerini tamamlamış , gibi boktan espriler vardı ki bu espri gerçek. Her kadın özeldir, kadınları sınırlandıramayız, her kadın bunu ister diyemeyiz biraz kafanızı çalıştırın beyler hatun ne istiyor ne istemiyor derdine düşme , bunun yerine hatunun hangi rengi çok seviyor en sevdiği sanatçı hangisi , ailede en çok kimi seviyor , sende hangi huyları seviyor yada sevmiyor bunları öğrenin. 12. sınıfta iken Selim Kaplan adlı bir hocam kadınları ne mutlu eder tarzı bir soru sormuştu herkesin cevabını aldıktan sonra bir kıza şöyle bir soru sordu
-''kızım eşinin sana bir yüzük almasına mı çok sevinirsin yoksa senin parmak ölünü bilmesine mi ? dedi , soru başta bana saçma gelmişti ama kız şöyle cevap verdi.
+ Parmağımın ayarını bilmesine daha çok sevinirim hocam . dedi
Hocam 'Peki ya neden ' dedi , kız
+ Hocam yüzük alması beni mutlu etmeye çalıştığını gösterir ama parmağımın ölçüsünü bilmesi beni gerçekten tanıdığını ve beni gerçekten sevdiğini gösterir. Dedi
Sonra zaten ben de bir aydınlanma oldu , ulan ben ne malmışım dedim kadın gibi masum, zarif bir canlıyı ben yıllardır anlayamamışım dedim. Yani beyler diyeceğim o ki kadınları sevin ve anlamaya çalışın , sadece neşelerine değil dertlerine de ortak olun . Beraber ağlayın, beraber sarhoş olun , beraber eğlenin beraber şımarın ama kadını sadece bir varlık oalrak görmeyin belanızı sikerler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadınlar Ne İster?
HumorGeçmişten günümüze süregelen kadın erkek ilişkisinde bir erkeğin kadınının ne istediğini hiç bir dönemde çözememiştir. Bu yazıda geçmiş dönemden itibaren günümüz modern kadınlarına kadar uzanan bir kaç bilgi paylaşacağım.