Benim adım Mia ben tam bir aptal aşığım çünkü tam 3 yıldır hakta 4 yıldır Joseph ' i kesiyorum ama bu yıl farklı. Bu yıl Joseph diyer yıllara göre daha durgun daha sessiz daha ÇALIŞKAN - biliyorum bu çok garip - . Neyse ben yine bizim takım Natalie , Luke ve Benjamin ' le takılıyorum . Çok sevdiğim Joseph 'i bu yılda hep uzaktan uzaktan kesicedm , akşam eve gidince kafamı yastığa bastırıp "Off! Joseph beni niye sevmiyor diye ağlayacaktım sabaha kadar Natalie'yi uyutmayıp sürekli mesajlaşacağım bir yıl beni bekliyordu .
***
Sabahleyin çalar saatin o kulak tımalayacı sesiyle uyandım okula geç kalıyordum hemen üzerimi değiştirip hafif bir makyaj yaptım . Saçımı taradım dağınık topuz yaptım . Okulun ilk günü güzel olmam gerekiyordu çünkü Joseph beni güzel görmeliydi . Beyaz boyundan bağlamalı uzun tatlı elbisemi , üzerime kot kısa ceketimi giydim . Ayakkabı olarakta deri sandeletlerimi giydim . Evet şimdi hem güzel hem spor olmuştum . Bişeyler atıştırıp dışarı çıktım . Arabaya yaslanan Luke alaycı bir tavırla " Tam tamına 4 dk. 38 sn. geçiktiniz bayan " dedi . Bende " İyi çok beklememişsiniz bayım " dedim . Arabaya bindim . Arabada oturan Natalie ve Benjamin 'e " Günaydın " dedim onlarda bana " Günaydın Mia" dediler. Okula vardığımızda çok şaşırdım . Çünkü....................
Beğeniler ve yorumlar güzel olursa devam edeceğim . Yorumlara açığım :D