Toto je Mayumi. Dneska sa jej a jej rodine konečne splní sen. Kúpili jej letenky už dávnejšie na dovolenku a dobry prospech v škole . Mala letiet do Západnej Ameriky kde sa jej to už od Geografie v prvom ročníku velmi páčilo. V ten den si prichistala kufor , oblečenie na seba a pripravila sa pretoze za chvílku mala odlietat na tyžden .. bola velmi nadčená a nevedela sa dočkat . Ked na hodinách v jej izbe odbilo 'pol druhej' poobede schmatla kufor a utekala k dverá kde následne pohánala rodičov aby už nasadali do auta .
~ Na letisku ~
Na letisko prišli len tak LTT . Bola totiž zlá premávka cestou. Pokial sa lúčila Mayumi s rodičmi tak jej blokovali kufor . No a ked jej už neostávalo nič iné tak naposledy pobozkala Mamku a Ocka a odišla smerom do lietadla .
V lietadle sedela vedla asi práve novomanželov pretože sa stâle len mojkali coz ju, vôbec nepritahovalo . Takže si dala slúchadká na uči ktoré mala zapichnuté v telefone a počúvala pesničky .
Počas letu boli sme tak trochu turbolencie .. ale vždy si v duchu len povedala , že to je normalne . Ale čim dalej tam sedela , tym dalej jej pripadalo že tk prekračuje hranice . Zrazu sa v reprákoch lietadla ozvalo : ,, prosím , nepanimárte ! Priputajte sa a čoskoro to bude okej! Uživajte si let! '' ale toto ju znervóznilo ešte viac . Ked tu zrazu počula ako niečo príšerne prasklo na pravej strane lietadla . Nikto nevedel očo išlo až dokial o pár sekund neuvideli všetci čierno/siví dym. O chvílku na to sa začalo velmi klepat lietadlo a začalo sa naklánat na pravú stranu . Mayumi sa posadila prudko do sedadla a chitila si rukami obe stehna . ,, ked som už prežila aj horšie veci , prežijem aj toto'' pomyslela si .
Litadlo sa o pár minút začalu rútit dole . Vela ludí sa rozplakalo a začalo kričat . Ale Mayumi si snažila zachovat chladnu hlavu . Kdd tu zrazu boli pár cm nad zemou . A jediné čo počula , bolo velké tresknutie lietadla a to ako sa všetko rozletelo na milion kúskov .
Po chvíli cítila Mayumi velmi velkú bolest celého tela. Ked sa poobzerala okolo seba , uvidela len stovky mrtvich ludí. Ohen a lietadlo . Nedokazala verit vlastnym očiam a preto začala kričat ,, žije tu niekto?! '' toto kričala asi 5x po sebe . Nuž nič sa neozvalo . Ked sa poobzerala okolo seba , všade videla len sneh a v dialke les . Kedže nemala na vyber musela sa dostat aspon niekde kde je teplejšie .
Ked sa ako tak doplazila k lesi , začala hladat kamene a pár konárov aby si dokázala založit spon ohen . Po chvílke našla par kamenov z ktorych urobila hruh . Potom do stredu dala pár konárov a s dalšími dvoma kamienkami sa pokužala zapálit konaríky. Ked sa jej to podarilo , odtlačila sneh aby jej bola menšia zima a hlahla si vedla ohna.
Ked sa snažila zaspat aby jej bolo aspon trochu teplo , započula nejaké kroky zvierata . Ked sa otočila , stal tam ....
/ dakujem za čítanie ! :) \
YOU ARE READING
V koži vlka
FantasyTento príbeh je o mladom 17-nást ročnim dievčatu ktora po tažkej havarii je oddaná na pospas svojho života . Jej meno je Mayumi ( pravda / luk ) ktora je už od dectva oddana a je rozhodnuta prežit za každu cenu.