2

10 2 0
                                    

/ upozornenie! Pre mnoho ludi táto kapitola môže byt trochu nechutná. \

Mayumi pohlad :
Stál tam velky vlk. Bol velky , hnedo bielo sivi . Nuž ale nevizeral velmi pristelsky. Stal na tom istom mieste a pozoroval ma . Ked som sa otocila s5 na stranu ku ohnu, znovu som pocula jeho kroky . Ked som sa otocila na neho uvidela som ako leží v snehu a pozoruje ma stále .

Po chvilke pozorovania , som citila ze nieco nieje v poriadku . Ked som sa postavila v náznaku že sa ho nebojím , rozbehol sa oproti mne . Zobrala som najlbižši konár a nebála sa ničoho. Vlk ma kusol do nohy , takže som spadla na zem . Konár som položila do ohna , aby som ho odplasila . A stalo sa . Nuž vlk pokračuje , horko tažko som sa postavila , a s palicou som buchla po zemi na náznak že sa ho nebojím. Ohen na palici sa uhasil , a ja som ho zacala s palicou bit. Jelikož sa zdalo že je ten vlk dost slabí , tak po pár buchoch po hlave a krku umrel .

Velmi som to lutovala . Ale keby skm nezabila ja jeho , zabije on mna. Vzpomenula som si , čo ma učili v škole na Biologii. Metvého vlka som rozpárala tak , aby som z nehk mohla mat kožuch . A z jeho tuku som si urobila mast . Bolo mi to nechutné , ale ked vlk ucíti že si zabila jedneho z nich , budu mat rešpekt . Po vivarení mati som si roztrhala nihavice na mieste kde ma vlk kusol . Mast som zabalila do nihavíc aby ostala v bezbeči a trochu z nej som si dala na nohu . Pálilo to ako čert !

Po ošetreni mojej nohy , som si roztrhala druhu polku nohavíc na
druhej nohe a silno som si obviazala nohu. Kežuch som z neho stiahla nárazovo a polozila ho vedla ohna aby sa krv osušila.

~ o pol hodinu ~
Ked už hoža bola z vnútra vysušená, zobrala som ju na seba . Bolo mi nehorazne teplo. Bast som si obviazala okolo pásu a následne sa teochu namazala v snahe , ze uz na mna nijaky taky sviniar nezaútočí. Nuž rozhodla som sa nájst vodu. Poprve som bola dost smedná a po druhé , som chcela som si opláchnut nohu od špiny čo mi do nej ten vlk naniesol .

A tak začalo moje pátranie za vodou . Nevedela som čo so mnou bude .. nevedela som ani kolko boo hodín , a ani ci som vôbec živá alebo mrtva . Tieto veci sa mi celu cestu premietali hlavou .. po asi pol hodinke chodenia som stále nenašla vodu a bohužial jž sa ztmievalo a tak som sa rozhodla , čo najrychejsie najst nehaky velky strom v okolí.

Ked som ho k nemu prišla zdál sa mi ideálny. Nebol vysoko ani nízko. dokázala som vyliest a keby som tam spala , vlky ma nedokazu chitit pretoze nelezú po strome . Vedla strany kde bol tlusty konar na ktory som sa chistala si lahnú , som založila ohen nech mi je este teplejšie.

Potom ma napadlo, že nemôžem spat bez toho aby som sa po celom dni napila . Odtrhla som 1-2 velké listy zo stromu , a pokusila som sa z ních urobit hrnček . Zliea som dole zo stromu a nabrala si hrst snehu do ruky a následne ho vysipala do môjho pofidérneho hrnčeka a podrzala ho chvílku nad ohmom . Potom ked sa sneh roztopil , napila som sa .

Bez váhania som zlomila velky konár na tom strome kde som sa chistala spat. Potom som vyliezla a konar si polozila na brucho tak , že som ho drzala v rukách .

Po chvílke som zaspala tvrdím spánkom pretože ma kožuch aj ohen hriali. Na duhy den ked som sa zobudila ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

V koži vlkaWhere stories live. Discover now